Niet zo doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine zat toch in mn buik hoor
nou kan ik iets zeggen over dubbelzinnigheid...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine zat toch in mn buik hoor
Sorriequote:
dat zou kunnen ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou kan ik iets zeggen over dubbelzinnigheid...
Ga je naar de zon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet inpakken.. was het maar voor vakantie...
Ik ga woensdag verhuizen
goeie sex duurt langer...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja...
maar dan heeft ie maar heel even in mn doos gezeten
ik ken toch wel bepaalde websites waar dames toch meer een kast dan een doos hebben...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef DaMart het volgende:
Wees blij dat ze het een doos noemen en geen kast... anders was de kleine bij zijn geboorte al meteen uit de kast gekomen.
OMG wil je dat niet meer doen als ik drink?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken toch wel bepaalde websites waar dames toch meer een kast dan een doos hebben...
Een inloopkast zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken toch wel bepaalde websites waar dames toch meer een kast dan een doos hebben...
Ik onttrek energiequote:
quote:
Ik heb mijn lader meequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef Klonk het volgende:
waarom moet ik nu ineens denken aan die kale vent die z'n hele kop in een vrouwenkut steekt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
Ik moet juist denken aan die twee kabouters. Die liepen door een bos, en zagen ineens een vrouw liggen met haar benen wijd. Ze wilden kennis maken, en zagen een leuk knopje zitten. Op een gegeven moment liepen ze toch maar weer teleurgesteld weg. De hele tijd drukten ze op de bel, en een vrouw zei:"Ik kom, ik kom!" Maar er kwam niemand.
die ken ik een heeeeel stuk langerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
Ik moet juist denken aan die twee kabouters. Die liepen door een bos, en zagen ineens een vrouw liggen met haar benen wijd. Ze wilden kennis maken, en zagen een leuk knopje zitten. Op een gegeven moment liepen ze toch maar weer teleurgesteld weg. De hele tijd drukten ze op de bel, en een vrouw zei:"Ik kom, ik kom!" Maar er kwam niemand.
Ja ik ook... er groeit waarschijnlijk al een enorme baard rond dat knopje, dus vandaar dat ik er maar wat korter aandacht aan besteedde!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die ken ik een heeeeel stuk langer
vrouwen met een baard tussen de benen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik ook... er groeit waarschijnlijk al een enorme baard rond dat knopje, dus vandaar dat ik er maar wat korter aandacht aan besteedde!
quote:
Jort houdt er wel van, aan zijn reactie te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrouwen met een baard tussen de benen...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrouwen met een baard tussen de benen...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef DaMart het volgende:
Jort houdt er wel van, aan zijn reactie te zien.
ik snap je niet helemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Uiteraard sloeg die ergens anders op, maar hij was wel goed getimed om aan Jort zijn imago te werken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
Hij heeft het over deze post...
[..]
al denk ik dat die ergens anders op sloeg
Heerlijk hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard sloeg die ergens anders op, maar hij was wel goed getimed om aan Jort zijn imago te werken!
niets te zien van die pixels ookquote:
-4quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent zo blind dat dat scherp lijkt?
jezus.. je moet wel goede ogen hebben om zo'n bril te kunnen dragenquote:
dat valt reuze tegen, zonder bril ben ik reddeloos verloren, dat ding gaat 's ochtends als eerste op en pas weer af als ik in bed lig...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jezus.. je moet wel goede ogen hebben om zo'n bril te kunnen dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |