ik heb hier nog wat over, maar of het lang gaat duren, ik heb gezien de donkere luchten zo mijn twijfelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand de zon mijn kant op sturen als jullie tijd hebben tussen de smsjes door ?
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
SMS-je doorsturen naar je vriendin / vrouw
*proest*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef Klonk het volgende:
SMS-je doorsturen naar je vriendin / vrouw
oh?quote:
Graag, maar dat vind mijn werkgever niet goed :squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat dat niet lukken. Kom gewoon gezellig hierheen
Stomme werkgevers altijd.. ze verpesten ook echt allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag, maar dat vind mijn werkgever niet goed :s
Wat heb jij dan voor slavendrijver? Je doet iets niet goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag, maar dat vind mijn werkgever niet goed :s
Vertel.. wat stond er in?quote:
Wat een straf zeg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, vakantie was weer tofjes. Nu nog zestien dagen thuiszitten. Ow wat erg.
Dat ik eigenlijk jouw nummer wil en verliefd ben maar het niet durf te zeggenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk jouw nummer wil en verliefd ben maar het niet durf te zeggen
Je zou het niet vertellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk jouw nummer wil en verliefd ben maar het niet durf te zeggen
dus jij wilt mij ook?quote:
Kon het niet meer voor me houdenquote:
Ahhuh.quote:
Beetje huisarrest krijgenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike Gaat koffie en thee klaarzetten voor praatgroepje
zei toch dat ik melig wasquote:
tsja, zo kun je het ook noemen natuurlijk.quote:
Ik zal m'n mond houden. Ik heb nog wat koffers uit te pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Beetje huisarrest krijgen
en nou niet meer over vrij hebben want ik ben stik jaloers![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal m'n mond houden. Ik heb nog wat koffers uit te pakken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal m'n mond houden. Ik heb nog wat koffers uit te pakken.
Dan hebben ze mooi te veel betaald.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Papier is Neger en zn baas heeft m gekocht![]()
wrs wel, want je fokt onder werktijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hebben ze mooi te veel betaald.
Heb mn handen nu niet vrijquote:
Serieuze gesprekken hebben we hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
rukken kun je toch prima in je eentje
*proest*quote:
versier zequote:
Koesteren en in de agenda noterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn vrij zeldzaam dit soort dagen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
versier ze
en denk eraan: wij vrouwen vinden het leuk om signalen te geven maar durven zelf ook niet goed
Hier noemen ze dat daklozenquote:
Een Chinees is anders groot genoeg om in een dichte doos te slapen, dus heeft hij toch weer een dak boven zijn hoofd...quote:
en met een door eronder hebben ze een huis met een kelder...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Chinees is anders groot genoeg om in een dichte doos te slapen, dus heeft hij toch weer een dak boven zijn hoofd...
Jij ook voor je geboren werd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
In China zitten mensen in dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |