iedreen we zullen er eens een mooi rustig forum van gaan makenquote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie moet ik bannen?
Jij kunt niet bannen....quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie moet ik bannen?
Je moeder!quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie moet ik bannen?
Weg met die hoer!quote:
Ja, laat Rock lekker zijn moeder de hoer verbannen!quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Algemeen: ik vind dat er maar wat aangebaggerd wordt de laatste tijd.
Wat een niveau zeg.
Het niveau van klompendanser heb je nooit meer gehaald, hè schalk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, laat Rock lekker zijn moeder de hoer verbannen!
Ik was kd niet, gekkie.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het niveau van klompendanser heb je nooit meer gehaald, hè schalk.
Ben je weer bezig met je gore, vuile streken Obamakwijlertje? Waarom zou ik niet wat vervelends mogen zeggen over een VVD'er als zovele anderen de meest verschrikkelijke dingen zeggen over de PvdA?quote:
Allemaal?quote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kunt niet bannen....![]()
Ik vind de opmerking van Echtgaaf overigens niet kunnen. Mensen worden allemaal voor gewetenloos versleten.
Waar naartoe?quote:Op maandag 15 september 2008 20:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, laat Rock lekker zijn moeder de hoer verbannen!
Dat komt omdat jij dikwijls dezelfde trekjes als M. hebtquote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
M. handelde juist. M. is niet bekend als VVD-aanhanger, maar toch prevaleerde bij hem het fatsoen. Waardering voor M. is dan ook op zijn plaats.
Ik ben erg tevreden.quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
FJD en ik hebben nooit meer ruzie hoor.
Maar wat ga jij dan doen? Kantklossen?quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jullie zijn allemaal jankbekken. Doe s wat leukers met je leven dan je frustraties botvieren op het internet.
Of leren breien.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar wat ga jij dan doen? Kantklossen?.
sowieso notes kopen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:16 schreef Stali het volgende:
Oh btw... ik koop geen notes meer he?.
Ieder mens heeft zo zijn zwakke moment he. Het was wel lachen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |