Ik kan tegen een stootje. Talloze malen ben ik met pek en veren bedekt wegens dergelijke grapjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom..
Ik kreeg eens genever fout gerekend in een dictee. In de vijfde klas. En toen liep ik een sticker misquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef Gellius het volgende:
De oude genever die ik gisteren gemorst heb blijkt te reageren met de lak op mijn houten vloer. Nu heb ik witte plekken.
Geen idee, maar ik was vandaag nog even bij mijn ouders en daar bleek dat hun kat zich steeds beter redt op drie poten. Het beest blijkt steeds ondernemender te worden. Eerst waren zijn avonturen buiten beperkt tot de achtertuin, vervolgens klom ie op en over de schutting (met maar één achterpoot best een prestatie) en inmiddels verkent ie de buurt. Hij is zelfs vriendjes geworden met een andere kat uit de buurt.quote:
Stumperquote:
Ze weer mee terug nemen, vooral.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Wat was je van plan met die fietslampjes en buskaart in Amerika, IR?
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Ik heb wel eens een plasje moeten doen, voor medische redenen, en dat was de dag na een enorm bacchanaal, ik kreeg de dag daar na een belletje dat ik opnieuw moest komen plassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |