ach man dat is heul maal niet oudquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik post niet alles op fok!
Zie PM.
Wel een redelijk verschilquote:
Jij bent niet veel ouder dan ik toch? (pmmetje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik post niet alles op fok!
Zie PM.
Nog geen PM gezien hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent niet veel ouder dan ik toch? (pmmetje?)
Jij in ieder geval niet hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen PM gezien hahaha
Ach, wat is "oud"
Opzicht valt het wel mee, maar ik kan wel merken dat ik geen 18 meer benquote:
Gaat heulemaal goedkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzicht valt het wel mee, maar ik kan wel merken dat ik geen 18 meer ben
Ach, we zien het morgen wel
Zeker weten, aardig wat gasten die ik al een tijdje niet heb kunnen zien.quote:
* Sgele mompelt iets met over 1 kam scheren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Leanne het volgende:
ik snap jullie niet. jullie praten overal over behalve jullie leeftijd.*mannen*
Ik praat gewoon niet snel over persoonlijke dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Leanne het volgende:
Doe eens voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef draculettetje het volgende:
zeg wordt er hier nog gewerkt???!!!
quote:
wat Sgele zegtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Leanne het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je zet de ene voet voor de andere
ownee da's lopen
M'n waterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je zet de ene voet voor de andere
ownee da's lopen
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef draculettetje het volgende:
zeg wordt er hier nog gewerkt???!!!
Reken er maar op dat er straks weer wat onweer uit denderdquote:
zou wel lekker wezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er straks weer wat onweer uit denderd
Palm kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
tis trouwens maar palm geworden. jupiler verkopen ze hier niet
mja ik hoop het, in mn geheugen staat gegrift dat het na 4 biertjes vervelend wordt hehequote:
Hertog Jan had dan misschien een betere keuze geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik hoop het, in mn geheugen staat gegrift dat het na 4 biertjes vervelend wordt hehe
ja , ik ga die krat echt niet terug slepen hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hertog Jan had dan misschien een betere keuze geweest
hey , maar als het regent noemen ze het toch hondenweer ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
weer tusen de buien door ronja uitgelaten wat doet ze dat goed he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |