oooow ...alsof dat zoveel scheeltquote:
quote:
Rustig rustigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
wie is hier dan de oudste van de vaste posters?quote:
WL denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
wie is hier dan de oudste van de vaste posters?
jah dat denk ik ookquote:
te laatquote:
* Sgele rammelt met wat flesjes bierquote:
haha, mn leeftijd boeit me echt niet hoor, als je dat soms denkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
te laatah je hebt tog een mooie leeftijd
Al zou het wel zo zijn, echt oud ben je ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, mn leeftijd boeit me echt niet hoor, als je dat soms denkt.
dat is een geluid dat kan ik onmogelijk weerstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele rammelt met wat flesjes bier?
Kom terug joh!
voor hetzelfde geld ben ik een oud verschrompeld mannetje van 80 heh, klein typfoutje gemaakt hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Al zou het wel zo zijn, echt oud ben je ook niet
Ben je nu maanden lang verstoten van bier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is een geluid dat kan ik onmogelijk weerstaan.
gvd kut winkelcentrum hier blijft Maanden gesloten aargh
ja ik ben gek op één soort bier, heeft me eigelijk jaren gekost om juist deze te vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben je nu maanden lang verstoten van bier?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
leanne wat ben je tog gekplaag me maar, het doet me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je ook niet raar van staan te kijken. Als ze plannen hebben voor iets nieuws en het schiet niet op, zoeken we wel manieren om dingen te versnellen ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben gek op één soort bier, heeft me eigelijk jaren gekost om juist deze te vinden.
is echt zo.
en dan vinden ze ineens asbest.
maja ik verdenk de gemeente ervan om opzettelijk het plan van het neiuwe winkelcentrum te versnellen.
de winkeliers waren er nl op tegen
nee ik plaag niet.. ik vind het liefquote:
There can be only onequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je ook niet raar van staan te kijken. Als ze plannen hebben voor iets nieuws en het schiet niet op, zoeken we wel manieren om dingen te versnellen ja.![]()
Jupiler niet lekker genoeg?![]()
Ik ga echt voor dezequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
There can be only one
[ afbeelding ]
ik vind Sgele lief...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik plaag niet.. ik vind het lief
We gaan het nou toch niet meemaken, dat iemand me aan het blozen krijgt via een topic op een forum hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind Sgele lief...![]()
27...omg...wat een lekkere leeftijd
ken je baron pils ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga echt voor dezeProost!
[ afbeelding ]
Ik heb er alleen van gehoord, nooit gedronkenquote:
* Dr.Droxz voelt zich een ouwe lulquote:
Geen bier, maar tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
There can be only one
[ afbeelding ]
en hoe oud is deze lul dan gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz voelt zich een ouwe lul
Sorry, ik post niet alles op fok!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
en hoe oud is deze lul dan geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |