quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef Leanne het volgende:
Een bericht van Sgele![]()
![]()
*gaat snel naar fobo*

quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef tripack het volgende:
voor heule domme mensen
http://www.xs4all.nl/~neilz/Html/gebruiksaanwijzingenindexned.htm

Oh tuurlijk, je kan niks terugsturen..dat vergeet ik dus altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele waarom heb je geen fobonou kan ik niet terugposten

hey tripackquote:

jah lekker laatste dag voor de vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey tripackhow's life?
*sorry mijn zicht werd verblind door de stralende aanwezigheid van Sgele![]()

* Sgele zet z'n flesje water even aan de kantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey tripackhow's life?
*sorry mijn zicht werd verblind door de stralende aanwezigheid van Sgele![]()

ik val altijd voor mannen die bezet zijn, kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet z'n flesje water even aan de kant
Het is wel aandoenlijk hoor Leanne

ga je nog weg? of ga je vakantie vieren in je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker laatste dag voor de vakantie![]()
ach jah gebeurt iedereen wel es

Dan wordt het nooit wat natuurlijk..mocht ik ooit single zijn ofzo.. .dan val je niet meer op mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik val altijd voor mannen die bezet zijn, kan er ook niks aan doen![]()

toch is het wel sexy. een onbereikbare liefde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan wordt het nooit wat natuurlijk..mocht ik ooit single zijn ofzo.. .dan val je niet meer op me

quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
toch is het wel sexy. een onbereikbare liefde.en zelf kan ik ondertussen doen en laten wat ik wil

dat laatste samen met mijn vriendinquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
ga je nog weg? of ga je vakantie vieren in je nieuwe huis?

potverdomme dat boek wouk nog lezenquote:

Failquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
potverdomme dat boek wouk nog lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')

wanneer ben je jarig??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
dat laatste samen met mijn vriendinen daar ook mijn verjaardag vieren

quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fail
ik stop deze ff in spoilertagsdie lieve puppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fail
ik stop deze ff in spoilertagsnja beller is er niet dus doe ik het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cabaret!!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity

18 augustusquote:

checkt hyvesquote:

23?? wat een snotbakkus zegquote:

hoe jong benne gij dan sgele...quote:

mensen schatten me jongerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
checkt hyvesik had je jonger verwacht
en normaal zit ik er toch wel dichterbij, als ik gok

das toch mooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
mensen schatten me jonger
maar ben toch echt 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |