abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:45:34 #226
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_69442309
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:44 schreef Elegy het volgende:
Ik vond HERR een beetje tegenvallen eigenlijk, had er iets meer van verwacht. Rome daarentegen was erg, erg mooi. Ook een lang optreden trouwens, volgens mij zelfs bijna twee uur.

"It's always the new guy!"
Mwoa.. HERR en eigenlijk ook Rome hadden wellicht een stuk beter/voller geklonken als ze meer muzikanten hadden gehad ipv een backing tape.

Vooral een HERR had daar denk ik profijt van gehad gezien het neo-klassieke aspect van hun muziek.
Maar gezien hun resources klonk het allemaal erg vermakelijk. Ben het overigens totaal met je eens wat betreft Rome. Dat was super. Het nieuwe album staat al in de pre-order
The Light Is Leaving Us All
pi_69463569
Morgen naar Leipzig
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:12:50 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_70389389

Vanavond
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_70391856
Hm, da's nou jammer. Dan kan ik niet.
Eentje om in de gaten te houden denk ik zo.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:42:45 #230
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_70428821
Fijn plaatje die nieuwe CD(Flowers From Exile) van Rome.
Anders dan de voorgaande dat wel. Wat experimenteler.
Spaanse invloeden en ook wat tribal achtige dingetjes. Zelfs wat gothrock in een paar nummers.
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:52:03 #231
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70429108
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]

Vanavond
En? Nog geweest? Was het wat?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70523657
Fertile Reality is altijd wel leuk!
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:59:43 #233
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_70527920
De beste Joy Division en Wire traditie.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_70649634
Tvp.
pi_70802152
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Zijn hier ook Clan of Xymox-fans?
Ja

In oktober ga ik er heen!
pi_70805430
Iemand hier nog heen?

zaterdag 11 juli 2009 / 22:00 tot 05:00
Celebration of the Universe
Ode to Depeche Mode

Entree: ¤6,50

Celebration Of The Universe is een avond gewijd aan de Britse electro pioneers Depeche Mode. djSPUD en DJ Cubik draaien de avond aan elkaar met Depeche Mode klassiekers, nieuwe songs en uitermate dansbare remixen. Dit wordt aangevuld met meer electro & synth pop van bands die Depeche Mode in meer of mindere mate schatplichtig zijn zoals Mesh, IAMX, Ladytron, Vive La Fete, Tenek, Iris, Fischerspooner, Soft Cell, Human League, Miss Kittin, Frankmusik. La Roux, Temposhark, enz.

djSPUD is al meer dan 10 jaar club DJ op gothic, electro en alternative danceparties in de gehele Benelux (Paard, Paradiso, Tivoli, Summer Darkness,...). Daarnaast is hij presentator en samensteller van het wekelijkse Kink FM radioprogramma DEFCON 1.
DJ CUBIK draait all meer dan 15 jaar als electro, alternative, house DJ. Zo draait hij net zo goed voor ruim 5000 man op houseparties als door heel Europa op grote Depeche Mode parties en conventions.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_70806474
Eh... waar?
~Leonard Cohen
pi_70806495
o lol

barant in Den haag
www.barant.nl
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_70807474
Ai, da's een beetje uit de richting.
Helaas.
~Leonard Cohen
pi_70807518
voor mij eigenlijk ook vanuit Den Bosch, maar ik maak eens een uitzondering.
pi_70819182
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:18 schreef Ceased2Be het volgende:
o lol

barant in Den haag
www.barant.nl
Barant? Bazart lijkt me eerder
http://www.bazart.nl/index.php?page=events
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_70819875
ja die
pi_70820808
Dat klinkt cool, maar ook voor mij net iets te ver. Dan zet ik nu deze weer eens even op.

pi_70821335
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 04:47 schreef Ritesofdeath het volgende:

[..]

Ja

In oktober ga ik er heen!
Berlijn?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  maandag 20 juli 2009 @ 13:43:07 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_71147837

Voor de piep/knars/bonk & eins/zwei/drei fanaten
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_71148193
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]

Daar gaan we natuurlijk even langs! Ben erg benieuwd naar Triarii, Brighter Death Now & Klangstabil. Alleen dit zijn drie zalen? Leuk, dat SD probeert WGT na te doen (het reizen naar zalen) maar in Utrecht werkt dat gewoon niet... en zaterdag speelt Zeromancer ook?

Kortom: blokkenschema!
  maandag 20 juli 2009 @ 14:24:17 #247
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_71149181
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Daar gaan we natuurlijk even langs! Ben erg benieuwd naar Triarii, Brighter Death Now & Klangstabil. Alleen dit zijn drie zalen? Leuk, dat SD probeert WGT na te doen (het reizen naar zalen) maar in Utrecht werkt dat gewoon niet... en zaterdag speelt Zeromancer ook?

Kortom: blokkenschema!
Dit heb ik van de Myspace site af:
quote:
Lovers of experimental sounds, neofolk, ambient, industrial and stiff noise were in for a good time last year on Summer Darkness, two nights under the wings of Noise Central Festival and a day later under those of the Industrial Night. This year Summer Darkness has gathered much beauty on the festival’s Saturday, resulting in eighteen hours of music by eleven bands in one long, continuous flow of atmospheres, moods and splendour, all for the price of one day-ticket!

The Noise Central Festival Saturday already starts around noon in SJU. Here, the German Spherical Disrupted and Utrecht-based The [Law-Rah] Collective will bring cutting-edge (dark) ambient, experimental beats and drones in a fine and intimate setting. Immediately afterwards follows an impressive and extended neofolk programme in EKKO on the X-Rated stage with, in order of appearance, :Golgatha:, Triarii and Dernière Volonté. The pure death-industrial celebrity Brighter Death Now will be the closing act on the X-Rated stage. Then the Noise Central Festival Saturday continues in Tivoli de Helling where the well-known Industrial Night will thunder until the very early hours! Just leave this to the five top-acts from Ant-Zen - and Hands fame: Nullvektor, S.K.E.T., Klangstabil, MS Gentur and to top it all: 5F-X!

In short: thé radio programme for experimental music, thé festival for noise, drones, industrial and more, thé Utrecht venue for improvisation and experiment ánd the well-known Industrial Night join forces for eighteen hours of music by eleven bands on the Noise Central Festival Saturday of Summer Darkness 2009.
Dark ambient in de SJU, neo-folk/martial in de Ekko en dan 's avonds (power)electronics/noize in de Tivoli. Voor mij gaat het eigenlijk alleen om de drie bands in de Ekko. Voor de rest vul ik mijn dag met wat heen en weren en andere bandjes kijken. Koop dan ook alleen maar een zaterdagkaartje, de andere dagen vind ik niet special genoeg

Maar inderdaad, ze zouden nu toch wel eens eindelijk met een blokkenschema kunnen komen. Over een paar weken is het al
pi_71149803
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]

Verdammt! Zit ik net in Berlijn.
Hoewel daar ook wel het een en het ander te marcheren zal zijn.
~Leonard Cohen
pi_71250779
Doe dit jaar weer een driedagenkaart cadeau aan dochterlief voor haar verjaardag. Twijfel zelf nog ernstig of ik een avondje Veljanov ga meebeleven. Ik moet de volgende dag toch weer gewoon werken en 't is niet naast de deur zeg maar.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:33:28 #250
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_71252774
Veljanov is toch een apart concert? Denk niet dat het heel erg laat zal worden, hooguit een uur of elf misschien En Utrecht/Amsterdam heeft dacht ik ook een goede nachtverbinding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')