quote:
Nee hoor. Ik ben geen voorstander van hun methoden. Maar ik vind ook dat er wel weer eens gekeken mag worden na hoe wij met onze dieren omgaan. Soms is het gewoon barbaars. Hoe kunnen we nu slim en goed geevolueerd zijn als wij niet eens met onze dieren om kunnen gaan. Dat we ze eten, oke, maar daarvoor verdienen ze iig een pijnvrij leven daarvoor. Alleen moet de PVDD serieus doen. Ik heb het idee dat het voor hun maar een garpje isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn wij trouwens het enige land met zo'n dergelijke partij ?
Heb je een koterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nu van, als je je koter niet in de gaten houdt.
Weet je nog wat ik net zei? Uurtje geleden ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben geen voorstander van hun methoden. Maar ik vind ook dat er wel weer eens gekeken mag worden na hoe wij met onze dieren omgaan. Soms is het gewoon barbaars. Hoe kunnen we nu slim en goed geevolueerd zijn als wij niet eens met onze dieren om kunnen gaan. Dat we ze eten, oke, maar daarvoor verdienen ze iig een pijnvrij leven daarvoor. Alleen moet de PVDD serieus doen. Ik heb het idee dat het voor hun maar een garpje is
Nu weerquote:
Toch vind ik het zielig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nu van, als je je koter niet in de gaten houdt.
EHH, wacht evenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je een koter, mijn fantasie met jou wat doe je
Que?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet je nog wat ik net zei? Uurtje geleden ofzo?
Mja, dat wel.quote:
Heb jij nou wel of niet een kid?quote:
Mjah. Mensen kunnen zichzelf verdedigen tegen andere mensen. Dieren vaak niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet zo druk maken, gewoon lachen en genieten
Mijn opa heeft een huis in Bonita Springsquote:
Gomes en farfan wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk hè Ajax, maar ook weer niet want het is nog steeds Ajax. En PSV is nog steeds best goed. Maar 5 op een rij is weer té geniaal enzo. Denk Ajax. Maar vind het moeilijk om dat te zeggen na wat oefenpotjes.
Nee, uiteraard nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij nou wel of niet een kid?
Denk ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dat wel.
Zal best pijn gedaan hebben.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mjah. Mensen kunnen zichzelf verdedigen tegen andere mensen. Dieren vaak niet.
So? We hebben nu Amrabat en Manco die niet de minsten zijn. Alleen onze keeper is nu minder, maar daar staat wel weer een betere verdediging tegenover.quote:
Boeiend, ik wil m'n kip eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, dadelijk zeg je over 4 jaar iets heel anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nog 4 jaar naar school en daarna ook niet
JA, als je sommige incidenten ziet van een veemarktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
??quote:
MNEE, ik weet eigenlijk al vanaf mn 12e dat het beter is dat ik niet voortplantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, dadelijk zeg je over 4 jaar iets heel anders.
Van Basten aan het roerquote:
Bij BK, moet ik aan burger king denken, maar toch ook aan KFCquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:01 schreef BigKahuna het volgende:
NIEUWE TAAK. MAAK BK MOE
Dat bijvoorbeeld. Of wat je af en toe binnen ziet komen in een Asiel(heb daar een soort taakstraf moeten doen). Die mensen die zoiets doen, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, als je sommige incidenten ziet van een veemarkt
ZEE-EGELS HEERSCHEN!!quote:
quote:ik en mn kindje(let niet op mn gezicht) Smilie
Oh ben je zo iemand. Dat gevoel heb ik ook. Deze familienaam mag sterven met mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MNEE, ik weet eigenlijk al vanaf mn 12e dat het beter is dat ik niet voortplant
Klinkt pure luxe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn opa heeft een huis in Bonita Springs
1 |
Moet je geregistreerd staan ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:00 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.sugababes.nl/:Mama*Joyce
Dit creatuur is 15 en heeft een kind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij BK, moet ik aan burger king denken, maar toch ook aan KFC
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |