Dat had 1 reden: Gomes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad ben je toch al aan gewend hè? PSV als landskampioen zien de laatste jaren?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat had 2 redenen: Gomes + farfan
Zijn wij trouwens het enige land met zo'n dergelijke partij ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je extra moet betalen om een levend wezen goed behandeld te laten worden. Ik ben geen PVDD stemmer. Maar ze hebben ook recht op een goed en pijnvrij leven.
ssstttt ik wil net een weddenschap met hemquote:
STFU AND DIEquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:52 schreef supertard het volgende:
Mag de volgende weer een patat/friet discussie worden? voor who-ever m gaat openen
Neejoh in heel veel landen hebben ze wel zo'n partijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn wij trouwens het enige land met zo'n dergelijke partij ?
Ga je mee pokeren ofniet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ssstttt ik wil net een weddenschap met hem
Ik denk hè Ajax, maar ook weer niet want het is nog steeds Ajax. En PSV is nog steeds best goed. Maar 5 op een rij is weer té geniaal enzo. Denk Ajax. Maar vind het moeilijk om dat te zeggen na wat oefenpotjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaan we sarcastisch doen?
Laten we er 30 euro op wedden. Als je accepteert dan is bij dezen de weddenschap afgesloten
edit; 30 euro op wie kampioen word: Ajax of PSV, bij een ander is er geen winnaar
Mja, ik zou het niet iedere week kunnen eten.quote:
Nu pasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef Triptamine het volgende:
Ik draai nog een jointje, en dan ga ik slapen. ik zweer het.
Effe typen voor mezelf
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik zou het iedere dag kunnen eten.
Ja, dat krijg je er nu van, als je je koter niet in de gaten houdt.quote:
Floridaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Florida
Daar heeft mijn opa een huis en mag ik heen als ik examens heb gedaan
HIj heeft zelfs een keer een biertje van Steven Spielberg gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |