Maar dat is dan vaak met vage kennissen of mensen van vakantie ofzo, ook zoiets. Al is dat iets minder erg, dan weet je eigenlijk al direct dat het er toch niet van komtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef Slarioux het volgende:
Oh kom op, dat soort dingen hoor je toch zo vaak?
"Ja we houden contact!"
"Ik bel morgen nog wel ff!"
"Volgende week weer!"
9 vd 10 wordt dat ook niks
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef On het volgende:
Ts wordt niet gerespecteerd door zijn vrienden.
Meh, heb het wel vaker. Niet met iedereen, granted, maar soms zijn het van die dingen die je maar gewoon zegt om een gesprek positief af te sluiten. Het is altijd zo lullig om te eindigen "nou, tot misschien nooit meer he!"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:46 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Maar dat is dan vaak met vage kennissen of mensen van vakantie ofzo, ook zoiets. Al is dat iets minder erg, dan weet je eigenlijk al direct dat het er toch niet van komt.
Maar dat zeg je toch sowieso al niet tegen vrienden/huisgenoot?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Meh, heb het wel vaker. Niet met iedereen, granted, maar soms zijn het van die dingen die je maar gewoon zegt om een gesprek positief af te sluiten. Het is altijd zo lullig om te eindigen "nou, tot misschien nooit meer he!"
Ik bedoel, waarom zegt diegene dan: "ik ga deze week nog wel". Waarom zeg je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:58 schreef Fha het volgende:
de klacht over de film kan ik niet echt begrijpen.. net alsof je meteen naar de bios rent dan. Overige klachten zijn behoorlijk irritant af en toe ja.
Oh nee, alweer een studententopic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef On het volgende:
Ts wordt niet gerespecteerd door zijn vrienden.
Om van jouw gezeur af te zijn waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom zegt diegene dan: "ik ga deze week nog wel". Waarom zeg je dat?
Hij zou eigenlijk gaan met een lekkere chick, maar die heeft afgezegd om er met zijn vader vandoor te gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom zegt diegene dan: "ik ga deze week nog wel". Waarom zeg je dat?
Ik zeur niet hoor, het is niet dat ik elke dag zit door te drammen ofzo, ik weet dat diegene zelf die film ook geweldig gaat vinden dus ik geef gewoon eenmalig de tip en ben daarna na een tijdje benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef Anniie het volgende:
[..]
Om van jouw gezeur af te zijn waarschijnlijk.
Omdat hij ook kan zeggen: "Ik weet nog niet precies wanneer ik ga. Ik ben eigenlijk van plan om deze week te gaan maar wanneer mijn maat af gaat zeggen kan het ook zijn dat het pas volgende week is of die week daarop. Vind je het heel vervelend dat ik nu niet precies kan zeggen wanneer ik ga? Ik ben blij met je tip en ik ga er zeker mijn voordeel mee doen maar pin me alsjeblieft niet op deze week vast, ok? Stel je nou voor dat de film niet meer draait in de bioscoop op het moment dat ik eindelijk ga dan huur ik 'm vast en zeker nog wel 'n keer."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:05 schreef Funkerman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:18 schreef Anniie het volgende:
[..]
Omdat hij ook kan zeggen: "Ik weet nog niet precies wanneer ik ga. Ik ben eigenlijk van plan om deze week te gaan maar wanneer mijn maat af gaat zeggen kan het ook zijn dat het pas volgende week is of die week daarop. Vind je het heel vervelend dat ik nu niet precies kan zeggen wanneer ik ga? Ik ben blij met je tip en ik ga er zeker mijn voordeel mee doen maar pin me alsjeblieft niet op deze week vast, ok? Stel je nou voor dat de film niet meer draait in de bioscoop op het moment dat ik eindelijk ga dan huur ik 'm vast en zeker nog wel 'n keer."
Of hij wil echt die week gaan maar heeft dus ook een valse toezegging gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef Funkerman het volgende:
[..].
Of hij zegt: "misschien, als ik een keer zin of tijd heb" of "nee, geen zin in om die film te kijken".
Neem het niet te letterlijk, die voorbeeldenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef Anniie het volgende:
[..]
Of hij wil echt die week gaan maar heeft dus ook een valse toezegging gekregen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ga dit topic morgen even lezen oke?
Je moet het wel in z'n geheel zien. Iemand die 1 keer iets zegt en het niet 'nakomt', lekker boeiend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Die 2e over die film![]()
!!
Vind je het gek dat ze geen contact met je willen als je je druk over dat soort dingen maakt
ja maar daar heb jij geen last van zonder vriendenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow die mensen hoeven niet meer bij me aan te kloppen hoor, geen moeite om contact te houden dan word je afgeschreven he![]()
Contact houden is iets anders dan zeggen dingen te ondernemen en het dan niet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow die mensen hoeven niet meer bij me aan te kloppen hoor, geen moeite om contact te houden dan word je afgeschreven he![]()
preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar daar heb jij geen last van zonder vrienden
Muwoa, je voorbeeld over de film vind ik echt kut =Dquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Contact houden is iets anders dan zeggen dingen te ondernemen en het dan niet doen.
Betreffende personen spreek je dan wel gewoon, maar ze roepen constant dingen die ze verder daarna niet doen.
Als je die als los iets ziet wel ja. Ik maak me niet zo druk over of diegene die film nou wel of niet gezien heeft. Maar als diegene constant dergelijke dingen zegt en het niet doet, begint het na 20 keer wel een beetje te irriteren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies
[..]
Muwoa, je voorbeeld over de film vind ik echt kut =D
Beter dan een onbetrouwbare pauper die in z'n leven van alles roept en nooit wat onderneemtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
ts, je lijkt wel een autist, of controlfreak. wat zal het leven zwaar zijn. ik zou er niet aan moeten denken om jou of wie dan ook verantwoording te moeten afleggen waarom ik iets wel of niet doe dat ik eventueel gezegd heb.
geez.
waarom bemoei jij je zo met het leven van iemand anders of maak je je daar zo druk om? heeft dat te maken met een leegte in je eigen leven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Beter dan een onbetrouwbare pauper die in z'n leven van alles roept en nooit wat onderneemt.
Autisten gaan overigens niet naar de bios, uit, en op vakantie met vrienden/klasgenoten..
Zeg dan 'misschien' en geen 'ja'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef Logitik het volgende:
Ik hou ook altijd mijn opties liever open.
Je wilt suggereren dat ik achter 'vrienden' aan moet rennen?quote:Gelukkig ben ik niet degene die op zoek moet naar vrienden, maar zoeken ze mij op. Sommige mensen hebben dat nou gewoon eenmaal zo.
Als het om bijvoorbeeld geleend geld of een vakantie of uitgaan gaat, wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Klinkt een beetje control freak-achtig ja, maar dat valt in het echte leven best meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:25 schreef Logitik het volgende:
Ik hou me overigens sowieso niet met dat soort dingen bezig, daar wordt je alleen maar afhankelijk van en je gaat je irriteren aan die kleine dingen waar jij het over hebt.
Je moet gewoon chill zijn swa!
Op zich heel logisch en normaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Funkerman het volgende:
[..]
Als het om bijvoorbeeld geleend geld of een vakantie of uitgaan gaat, wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Klinkt een beetje control freak-achtig ja, maar dat valt in het echte leven best mee.
mensen doen het niet omdat de andere dan boos wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef Funkerman het volgende:
Zeg dan verdomme gewoon : "nee geen zin in" of "nee ik doe dat niet" ofzo, dat is nog beter dan steeds iets zeggen en niet doen.
Waarschijnlijk wordt Funkerman niet zo heel erg serieus genomen. En komt dat omdat tie altijd loopt te zeiken misschien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef Funkerman het volgende:
Heel irritant, van die mensen die constant maar kleine dingetjes 'toezeggen' en het niet doen.
Enkele voorbeelden:
Ik tegen huisgenoot "ruim jij je tassen die op de gang staan even op, ik krijg morgen mensen op bezoek".
Huisgenoot : "yo doe ik zo over een uurtje even".
Een dag later staan z'n tassen nog steeds in de weg op de gang.
Nog een:
Ik tegen maat : "heb je die film al gezien?"
Maat: "nee maar lijkt me wel leuk, ik ga er vrijdag ofzo wel heen".
2,5 week later: trailer op TV, ik: "hoe vond je hem nou?"
Maat: "Ow nee nog niet gezien, komt wel."
En nog een, omdat jullie zo lief luisteren
Paar vrienden: "we gaan deze maand nog wel een keer uit he?"
Ik: "prima, bel of SMS maar even als jullie kunnen".
1,5 maand later nog niets van gekomen.
Zeg dan verdomme gewoon : "nee geen zin in" of "nee ik doe dat niet" ofzo, dat is nog beter dan steeds iets zeggen en niet doen. En het kan me in principe weinig schelen of iemand die film gezien heeft, maar het is gewoon irritant dat je dan wel zegt dat je hem kijkt.
Klacht: mensen die nu dingen gaan posten als "ik lees dit topic zo wel even" en niet grappig/origineel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |