Wat voor een teken: ?,.';:"<>/\[]{}+=_-)(*&^%$#@ of!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Logitik het volgende:Een half uurtje geleden liep er ineens een teken op mijn monitor.
Teken kunnen niet springen of vliegen in tegenstelling tot vlooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:12 schreef Logitik het volgende:
[..lang verhaal...]
Is natuurlijk ook zo, ze laten zich vallen of lopen omhoog. Het kan ook een luis geweest zijn natuurlijk! (Alhoewel die ook niet hard springt.)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teken kunnen niet springen of vliegen in tegenstelling tot vlooien.
Kunnen tot 6mm groot worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Logitik het volgende:
Als een teek echt niet kan springen, dan was het zeker geen teek. Want het ding poogde echt op mijn gezicht te springen toen ik m van dichterbij wou bekijken.
Het beestje was niet al te groot. 1 mm ofzo
dat is m zeker nietquote:
dat is m zeker nietquote:
Inderdaad, 1 keer per maand leggen ze 100 eitjes, en als die eitjes uitkomen en ze 1 maand verder zijn, leggen die 100 teken, elk weer 100 eitjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Koewam het volgende:
Stel dat dat ding 7 jaar in je kamer blijft en eitjes legt
Daar zullen de andere mensen in dit pand niet zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 keer per maand leggen ze 100 eitjes, en als die eitjes uitkomen en ze 1 maand verder zijn, leggen die 100 teken, elk weer 100 eitjes
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef Logitik het volgende:
Haha! Wat een geluk!![]()
Ik zit nu dus achter de pc, en heb LED verlichting op de muur.. en wat liep daar pardoes.. het klotebeestje!![]()
![]()
![]()
Ik heb meteen een stukje keukenrol gepakt, en daar ammonia op gedept. Nu heb ik m vergast en ligt dood op het stukje keukenrolIk heb overwonnen!
![]()
Regel 1 in KLB: juich TS nooit toe, lach hem hoogstens uit.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Regel 1 in KLB: juich TS nooit toe, lach hem hoogstens uit.
Met zijn overwinning mogen wij niet blij zijn, enkel teleurgesteld.
Half-Life 2quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:57 schreef jordeeeh het volgende:
Waarschijnlijk een headcrab:
[ afbeelding ]
Waar moet je dat dan spuiten?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Half-Life 2![]()
Headcrabs![]()
Poison Headcrab
En alsnog sta ik boven jou, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, ik spreek ook voor jou, je bent jordeeeh maar
Nou... neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
En alsnog sta ik boven jou, moet je nagaan. [ afbeelding ]
ont·ken·nings·fa·se (dev)quote:
Ooh! bummer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef Logitik het volgende:
Haha! Wat een geluk!![]()
Ik zit nu dus achter de pc, en heb LED verlichting op de muur.. en wat liep daar pardoes.. het klotebeestje!![]()
![]()
![]()
Ik heb meteen een stukje keukenrol gepakt, en daar ammonia op gedept. Nu heb ik m vergast en ligt dood op het stukje keukenrolIk heb overwonnen!
![]()
kast (de; kasten)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ont·ken·nings·fa·se (dev)
1 fase in een rouwproces waarin men het gebeurde domweg ontkent
Orly?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kast (de; kasten)
1 meubel om iets in op te bergen
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe lief.. ik gaf je een nachtkusje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |