Dat moet iemand wel zelf willen, ook dat is dus niet alleen een kwestie van geld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:10 schreef sweboy het volgende:
Zo bedoel ik het niet.
Spendeer een paar 1000, klinkt beter. Zet haar in een afkick kliniek.
Ja en die wagen blijft echt nog zolang rijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:06 schreef weirdmv het volgende:
[..]
ik ga geen nieuwe wagen meer kopen
ik ga liever nog een keer extra op reis![]()
de vorige heb ik ook op me twintigste gekocht, gewoon elke jaar naar de dealer voor onderhoud en dan blijft het ook rijden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:21 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ja en die wagen blijft echt nog zolang rijden
Bullshut topic.
Mensen die een leugen vertellen doen dat vaak met veel detailsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:57 schreef WRH het volgende:
er zijn toch maar weinig fokkers die hier echt in trappen lijkt mij?
zelden zoveel onzin bij elkaar gelezen en het verhaal wordt alleen maar idioter.
Misschien heeft een ander er wat aan, iemand die in dezelfde situatie zit ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:57 schreef WRH het volgende:
er zijn toch maar weinig fokkers die hier echt in trappen lijkt mij?
zelden zoveel onzin bij elkaar gelezen en het verhaal wordt alleen maar idioter.
daar zit inderdaad weer wat in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft een ander er wat aan, iemand die in dezelfde situatie zit ofzo.
En dat is zo ongeveer de enige reden dat ik het nu nog open laat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft een ander er wat aan, iemand die in dezelfde situatie zit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |