Klinkt goed en interessant. Ben erg benieuwd. Niet vergeten dus!quote:Na de amateurs nu echte profvoetballers bij de KRO
De real life serie 3e Klasse D van de KRO over een amateur voetbalclub was geen succes. Toch gaat de omroep op Nederland 3 nog even door op met voetbal. Op 4 september wordt namelijk de documentaire Alles voor de Bal uitgezonden. Documentairemaakster Mildred Roethof volgt hierin het voetballeven van drie jonge profs.
Het gaat om Royston Drenthe (21 jaar, Real Madrid), Jordi Hoogstrate (24 jaar, FC Groningen) en Pascal Heije (28 jaar ex-Ajaxcied). Waar gladde pr-jongens en zaakwaarnemers er alles aan doen om het voetbal mannenbolwerk af te schermen, dringt Roethof zelfs door tot in de kleedkamers. Verrassend openhartig en eerlijk geven de drie talenten een inkijk in hun wereld, meldt de KRO.
Wat zijn de obstakels die ze tegenkomen? Waarom redt de ene voetballer het wel en de ander niet? En is de uitgekomen droom die duizenden jongens dromen, wel echt zo rooskleurig? In Alles voor de Bal komen naast de voetballers zelf ook hun ouders, zaakwaarnemers en de coach van Jong Oranje, Foppe de Haan aan het woord.
Talenten is natuurlijk een groot woord, behalve bij Drenthe. Toch ga ik wel kijken.quote:Verrassend openhartig en eerlijk geven de drie talenten een inkijk in hun wereld, meldt de KRO.
Nou ja, Hoogstrate ging natuurlijk ook als enorm talent naar PSV en volgens mij stond ook Heije vrij goed aangeschreven in de jeugd van Ajax.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Talenten is natuurlijk een groot woord, behalve bij Drenthe. Toch ga ik wel kijken.
Heije had de nieuwe Danny Blind moeten worden, zat in de "Gouden A1". Maar kon het net als veel van zijn ploeggenoten nooit in de top waarmaken. Zit nu in België toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, Hoogstrate ging natuurlijk ook als enorm talent naar PSV en volgens mij stond ook Heije vrij goed aangeschreven in de jeugd van Ajax.
Van Nistelrooy heeft dat ook 2 keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef pekel het volgende:
Hoogstrate heeft ook veel tegenslagen gekend waar hij "niks" aan kon doen: De kruisbandblessures. Hij is nu al voor de derde keer zwaar geblesseerd. Z'n eerste oefenpot bij Jong FC Grunn liep ook uit in een drama.
Kijk eens een post of 5 boven jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Biertjuhhhh het volgende:
DIe Heije speelde ook nog bij RBC meen ik? Waar zit die nu ergens?
Ik deed gewoon een TR reactie op je hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet zo blij. Dit is gewoon een kuttopic dan. Als de tijd er niet eens in staat.
Slotje
Vertel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef sjimz het volgende:
Ik had liever gezien dat ze Brutil Hose gingen volgen.
Die gozer maakt nog eens wat mee
Het is dat ik nou geen beroepsgeheim meer hebquote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef jmac het volgende:
Argh. Met die presentatrice heb ik ooit nog eens lopen rollebollen langs de rode loper
Drenthe is trouwens echt .... irritant. Doe je friggin muts af.
[..]
Vertel?
Niet als hoogleraar iddquote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef jmac het volgende:
Royston eindigt nog ooit als Glenn Helder
Wat een ongelooflijke sukkelquote:
De trainersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Pulu het volgende:
Ik vind het verhaal van Heije maar vaag....wat is de reden van zijn downfall?
Het ligt iig niet aan zichzelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Pulu het volgende:
Ik vind het verhaal van Heije maar vaag....wat is de reden van zijn downfall?
Hij heeft wel de potentie om uit te groeien tot een cultheld wat mij betreftquote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke sukkel
Hij is door zijn houding ook z'n plaats kwijt bij Jong Oranje.
Niet in de sympathieke categorie Kiprich, Litmanen, Drent of Ling.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft wel de potentie om uit te groeien tot een cultheld wat mij betreft
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Omnifacer het volgende:
Als je Hoogstrate en Heije afzet tegen Drenthe... Laten we het erop houden dat het niet altijd even eerlijk gaat
Drente is een teringidioot maar heije was ook geen modelprof. Hoogstrate blijft sneuquote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Omnifacer het volgende:
Als je Hoogstrate en Heije afzet tegen Drenthe... Laten we het erop houden dat het niet altijd even eerlijk gaat
Hij kwam aanrijden op het trainingscomplex en fans stonden klaar voor handtekeningen. Eentje had zo'n dikke zwarte stift en die gaf ze aan door El Dente's autoraampje, waarbij meneer hem niet goed vastpakte en hij op zijn witte shirt viel. Daarna volgden diverse verontwaardigde reacties over de dame in kwestie , omdat ze hem sooomaar op zijn truitje liet vallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er nou precies met dat pen op dat truitje dan?Ik schakelde later in...
Ik zie hem ook niet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
Komt er nog een mogelijkheid om dit terug te kijken?
tot nu toe staat het nog niet op uitzendinggemist.nl
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat fragment zag ik gisteren bij DWDD.
'So, op muh truitjah.'
hij moest bijna jankenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat fragment zag ik gisteren bij DWDD.
'So, op muh truitjah.'
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:05 schreef GeorgKacher het volgende:
Docu staat online: http://player.omroep.nl/?aflID=7804330
RBC is beter toch.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap niet dat die pascal heije niet naar een goede hoofdklasser of dergelijks gaat.
Goede docu.quote:
Dat ziet-ie niet zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit nu die duco te kijken.... Pascal Heije!
Totaal geen medelijden met hem. Hij zit een beetje een uitkering te trekken in zijn flatwoning, maar hij kan toch gewoon gaan werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |