Al Europees kampioen. De insiders houden wel enigszins rekening met hem.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Henk Grol. Of zou dat geen verrassing zijn? Ik denk dat het grote volk hem nog niet kent.
gaat zelfs goud winnen volgens voorspelling van sports illustrated ik kem hem niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Al Europees kampioen. De insiders houden wel enigszins rekening met hem.
Gek dat ik dat volledig gemist heb.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Al Europees kampioen. De insiders houden wel enigszins rekening met hem.
Ja, dat begrijp ik nu ook, maar ik had echt nog nooit van hem gehoord en heb geen idee hoe hij er uit ziet. En als ik dat niet weet dan geldt dat voor minstens 95% van de Nederlanders ben ik bang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Grol is geen verrassing als die zou winnen, heeft een stuk meer kans dan pakweg de mediaicons vd Geest en vd Hoogenband.
Ik zou t inderdaad ook zeer verrassend vinden als vd Geest een medaille haalt, de laatste keer dat die nog een beetje gepresteerd heeft is volgens mij 3 jaar geleden. Bovendien is ie nogal arrogant in tegenstelling tot de andere Nederlandse judoka's die ik allemaal t hoogste gun.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Grol is geen verrassing als die zou winnen, heeft een stuk meer kans dan pakweg de mediaicons vd Geest en vd Hoogenband.
Heeft inderdaad een mooie erelijst waar een olympische medaille wel bij zou passenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:01 schreef wokkkel het volgende:
Ik zet mn geld op Dennis Bekkers.. Hij heeft al de afgelopen 3 jaar al flink wat EK en WK medailles gehaald.
welke sportquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad een mooie erelijst waar een olympische medaille wel bij zou passen
Ik vond het al een hele nette prestatie dat hij de finale haaldequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef Longmen het volgende:
Bouten was toch bijna DE verrassing geworden...
Zonder die 50 seconden straf was hij ook niet in de buurt van een medaille gekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:36 schreef Longmen het volgende:
Bouten was toch bijna DE verrassing geworden...
Wat Pieterbas zegt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die 50 seconden straf was hij ook niet in de buurt van een medaille gekomen.
Inderdaad, prachtigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:30 schreef Longmen het volgende:
De waterpolo dames in de finale, dat is een verrassende ontwikkeling!
Is verrassend inderdaad alhoewel ze al wel tegen de wereldtop aanzaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:30 schreef Longmen het volgende:
De waterpolo dames in de finale, dat is een verrassende ontwikkeling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |