quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle gevallenen tijdens de oorlog
Ik ook, truste SI en FOK!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Smash-it het volgende:
Nu op nieuws, de problemen in de botlektunnel..
Ik ga naar bed btw! Trusten!!
Droom zacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Smash-it het volgende:
Nu op nieuws, de problemen in de botlektunnel..
Ik ga naar bed btw! Trusten!!
Weet niet hoor... Smash-it en Sporti naar bed, Noekje blauw, paginavul-tijger nmns afgehaakt, tipsch is z'n drugs aan het inpakken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
Het zal wel weer een lange nacht worden hier.
Oh, ik bedoelde eigenlijk hier in dit huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet hoor... Smash-it en Sporti naar bed, Noekje blauw, paginavul-tijger nmns afgehaakt, tipsch is z'n drugs aan het inpakken...
En ik ga bitterballen bakken en Californication bekijken (hij is binnen Caro).
Nog geen druppel gehad. Wel Bar le Duc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet hoor... Smash-it en Sporti naar bed, Noekje blauw, paginavul-tijger nmns afgehaakt, tipsch is z'n drugs aan het inpakken...
En ik ga bitterballen bakken en Californication bekijken (hij is binnen Caro).
Zeg gewoon dat je het meent noekje, dat werkt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog geen druppel gehad. Wel Bar le Duc.Morgen nieuwe poging. Dan gaan we vieren dat we het droomhuis hebben. Wedden dat die nee zegt en dan gaat er zo'n veto-geval in werking.
Maar ik ga ook naar bed.![]()
Zullen we haar opbellen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
Waar is FAN ?? Heb ik bloedig lopen schilderen vanavond.
quote:
Oh ja leuk, heb er zin inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach over +/- 20,5 uur krijg je haar weer te horen.
Sleep well ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |