Hoe kwam dat Deisyy?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een glaasje wijn verdient, ik heb er vanavond 3,5 uur over gedaan om vanaf mijn werk thuis te komen, terwijl ik er normaal een half uurtje over doe
oepsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Oút van de dope? In slaap gevallen? Da's toch wel apart, gezien het type drugs dat op dergelijke festivals wordt genuttigd (en GHB was toen nog niet in de handel).
Die ene keer dat er honderden mensen onderkoeld raakten, en er tienduizenden mensen lopend de 12 kilometer naar het station moesten afleggen, moegedanst, midden in de nacht, in hun bezwete kloffie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben bij Dance Valley geweest met dat slechte weer.
Alsof we als varkens door de modder rolden, verschrikkelijk was het.
Maar goed, toch ook wel weer leuk.
Warm en uitgedroogd, zo plat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Oút van de dope? In slaap gevallen? Da's toch wel apart, gezien het type drugs dat op dergelijke festivals wordt genuttigd (en GHB was toen nog niet in de handel).
Ja, dat was het zeker , we hebben uren gewacht en hadden het zo verschrikkelijk koudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die ene keer dat er honderden mensen onderkoeld raakten, en er tienduizenden mensen lopend de 12 kilometer naar het station moesten afleggen, moegdanst, midden in de nacht, in hun bezwete kloffie?![]()
Wat moet dat een anti-climax geweest zijn.
Non, beaucoup de pleurquote:
Ja, ik weet niet of ik het oscar-waardig vind (waar druk over gespeculeerd wordt), maar hij doet het erg tof! Lekker smerig typje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
En was The Joker echt zo'n geweldige rol?
Zag het op het nieuws,wat een ellendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Non, beaucoup de pleur![]()
De Botlektunnel was door de regen ondergelopen en afgesloten, dus moet iedereen over een brug, die dan weer regelmatig open gaat voor de scheepvaart. Als de brug en tunnel gewoon open zijn is het al enorm druk, dus vandaag al helemaal.
Ja, was een drama. Ik heb maar de hele tijd Paris Hilton's Diamonds op mijn mobiel gespeeldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag het op het nieuws,wat een ellende
Een oscar voor slyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het oscar-waardig vind (waar druk over gespeculeerd wordt), maar hij doet het erg tof! Lekker smerig typje.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was een drama. Ik heb maar de hele tijd Paris Hilton's Diamonds op mijn mobiel gespeeld
Haha, dat zit er bij mij ook op! Loves it (toch, Dementorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Ja, was een drama. Ik heb maar de hele tijd Paris Hilton's Diamonds op mijn mobiel gespeeld
Ik heb er 3 in de kast staanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bestaan er ook oscars voor de beste stokerts?
Het is zo'n trial-versie, want ik ga dus echt niet betalen voor zo'n spelletje, daardoor werd wel telkens mijn spelletje afgebroken omdat ze wilden dat ik me aanmeldde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, dat zit er bij mij ook op! Loves it (toch, Dementor?)
I know, ik heb het een paar keer gedaan bij ultieme verveling, totdat je inderdaad moet gaan dokken. Zou P.H. daar dan ook wat van terugzien? Zal wel, als haar naam er aan verbonden is..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:52 schreef Deisyy het volgende:
Het is zo'n trial-versie, want ik ga dus echt niet betalen voor zo'n spelletje, daardoor werd wel telkens mijn spelletje afgebroken omdat ze wilden dat ik me aanmeldde.
En dat terwijl ik net zo'n goede score had
King me, baby ... it's oh-so fashionable.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, dat zit er bij mij ook op! Loves it (toch, Dementor?)
Het is een dom spel, dus dat ze zal er best centjes voor krijgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
I know, ik heb het een paar keer gedaan bij ultieme verveling, totdat je inderdaad moet gaan dokken. Zou P.H. daar dan ook wat van terugzien? Zal wel, als haar naam er aan verbonden is..
Alle gevallenen tijdens de oorlogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En wie heb je in je toespraak alemaal bedankt Eendje?
Trusten Smash-itquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:58 schreef Smash-it het volgende:
Nu op nieuws, de problemen in de botlektunnel..
Ik ga naar bed btw! Trusten!!
Over stokerts gesproken, soms moet ik ook mijn meerdere erkennenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wist niet dat zoveel mensen uit de Indische buurt van zwolle fokkers waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |