Ja! Nee!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk man!![]()
Vergeet je mdma en/of amfetamine niet.
Gekke, je gaat daar gewoon hel leuk hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Festival, met wat maatjes van vroeger. Electronica-festival.
http://www.sonnemondsterne.de/
Inclusief 2 nachtjes overnachten op een camping.![]()
Volgens mij vind ik het maar eng, zulke drukke gelegenheden.
Zulke festival zijn me ietsie te groot geworden. Dance Valley van nu vind ik bijvoorbeeld ook maar eng. Dance Valley 1 (of was het 2?) was leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Veel plezier, is vaak relaxed hoor, dat soort festivals. Ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit..
Ben geen fan, maar dat hij hier de dicussie aan gaat scoort puntenquote:
Dance Valley 1 ben ik geweest, en daar stonden we twee uur voor de poort. En maar fouileren. Iederen natuurlijk knetterhigh op het terrein, daar niet van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
DAT SOORT FESTIVALS oops is me ietsie te groot geworden. Dance Valley van nu vind ik bijvoorbeeld ook maar eng. Dance Valley 1 (of was het 2?) was leuk.
Huub isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar dat hij hier de dicussie aan gaat scoort punten
En was The Joker echt zo'n geweldige rol?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:32 schreef Smash-it het volgende:
Dark Knight was oke! Niet mn nieuwe lievelings, maar zeker leuk om even gezien te hebben.
Ik weet niet of ik er nou bij de eerste of 2de editie was. Denk toch de 1ste én de 2de.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dance Valley 1 ben ik geweest, en daar stonden we twee uur voor de poort. En maar fouileren. Iederen natuurlijk knetterhigh op het terrein, daar niet van.
Ik ben bij Dance Valley geweest met dat slechte weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nou bij de eerste of 2de editie was. Denk toch de 1ste én de 2de.Er was in elk geval 1 editie waar ik in het eerste uur al out was gegaan door de dope. Werd ik een paar uur later wakker met m'n toet vol yoghurt. Had ik sommige mensen toch even flink laten scrhikken.
Knettergezellig, sweet memories.
Oút van de dope? In slaap gevallen? Da's toch wel apart, gezien het type drugs dat op dergelijke festivals wordt genuttigd (en GHB was toen nog niet in de handel).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nou bij de eerste of 2de editie was. Denk toch de 1ste én de 2de.Er was in elk geval 1 editie waar ik in het eerste uur al out was gegaan door de dope. Werd ik een paar uur later wakker met m'n toet vol yoghurt. Had ik sommige mensen toch even flink laten scrhikken.
Knettergezellig, sweet memories.
Pourqoui, accidentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een glaasje wijn verdient, ik heb er vanavond 3,5 uur over gedaan om vanaf mijn werk thuis te komen, terwijl ik er normaal een half uurtje over doe
Was dat die keer dat de organisatie wat steekje had laten vallen met de busregeling en er honderden mensen onderkoeld op het festival moesten blijven hangen, waar ze toen zelfs het nieuws mee hadden gehaald?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben bij Dance Valley geweest met dat slechte weer.
Alsof we als varkens door de modder rolden, verschrikkelijk was het.
Maar goed, toch ook wel weer leuk.
Heb je die gast wel es gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Sly in een soort kubus van kogelvrij glas gaat zitten tijdens de fandag.
Just to be sure.
Ja, dat was toenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat die keer dat de organisatie wat steekje had laten vallen met de busregeling en er honderden mensen onderkoeld op het festival moesten blijven hangen, waar ze toen zelfs het nieuws mee hadden gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |