Ik hoor het ook. Die 2.50 euro doet ze schijnbaar echt de das om, plus een paar bitterballen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
Ze zitten op NL-radio af te geven op de fandag van Huub en Jaap, dat er geen hapje was geregeld, omdat mensen toch van ver kwamen... Het is toch potverdikke ook nooit goed....
Ze zeggen wel dat het verder leuk en goed geregeld was...
Dat soort dingen moet je ook geen echt goed doen of laten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
Ze zitten op NL-radio af te geven op de fandag van Huub en Jaap, dat er geen hapje was geregeld, omdat mensen toch van ver kwamen... Het is toch potverdikke ook nooit goed....
Gelukkig hebben ze binnenkort een bbq, gratis!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef Juud79 het volgende:
Ga je op vakantie? Veel plezier danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:13 schreef tipsch het volgende:
Saalburg, here comes...![]()
Dag fokkerts, tot snel.
Doei!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:13 schreef tipsch het volgende:
Dag fokkerts, tot snel.
Sly wordt nu al nerveus denk ik. Als ze al klagen over 7.50, dan moet hij wel heel erg uitpakken voor die prijs......quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze binnenkort een bbq, gratis!
Gaat hij zelf wel heen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sly wordt nu al nerveus denk ik. Als ze al klagen over 7.50, dan moet hij wel heel erg uitpakken voor die prijs......
Prettige vakantie tipschquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:13 schreef tipsch het volgende:
Dag fokkerts, tot snel.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Gratis? Ik dacht dat het 29,50 kostte?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja bij NL, jagen ze de mensen op kosten, zit je meteen aan een BBQ vast van 29.90 euro en dan zijn er ook nog mensen die met dr trein komen, moet je zien wat dat kost.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Sly in een soort kubus van kogelvrij glas gaat zitten tijdens de fandag.
Just to be sure.
Festival, met wat maatjes van vroeger. Electronica-festival.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Veel plezier dan![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Sly in een soort kubus van kogelvrij glas gaat zitten tijdens de fandag.
Just to be sure.
Als je nou ooit eens iets níet kunt vinden, aarzel niet me te vragen. Ik zit vol met fonts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
Oja Tipsch ik heb de font collectie gevonden hoor, echt top!
Veel plezier, is vaak relaxed hoor, dat soort festivals. Ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Festival, met wat maatjes van vroeger. Electronica-festival.
http://www.sonnemondsterne.de/
Inclusief 2 nachtjes overnachten op een camping.![]()
Volgens mij vind ik het maar eng, zulke drukke gelegenheden.
Ja soms moet je ze wel eens kopen he, als het snel moet of een klant betaald goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je nou ooit eens iets níet kunt vinden, aarzel niet me te vragen. Ik zit vol met fonts.Deze heb ik jaren verzameld. Zelfs gekocht enzo!
Leuk man!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Festival, met wat maatjes van vroeger. Electronica-festival.
http://www.sonnemondsterne.de/
Inclusief 2 nachtjes overnachten op een camping.![]()
Volgens mij vind ik het maar eng, zulke drukke gelegenheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |