Jefferson Perez moet daar voor kunnen zorgen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Na een tijdje in Ecuador te hebben gewoond moet ik ze wel steunen.
Het verdubbellen van het ooit aantal behaalde medailles moet lukken.
Heeeee! Ik ook. Ik denk dat ik rustig kan beweren dat ik de enige fokker ben die er heeft gewoond, m'n kinderen zijn er geboren, en de families Duenas, Pangelinan en Blas kennen is niet zo moeilijk (grote families, weinig inwoners)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Trainspotter het volgende:
Ik ga voor Guam.
[ afbeelding ]
Guam (Chamorro: Guåhan) is een Oceanisch eiland, onderdeel van de regio Micronesië. Het eiland vormt een afzonderlijk territorium van de Verenigde Staten en is niet onafhankelijk. Guam is 549 km² groot en telt 163.941 inwoners.
De zes sporters die het voor het pittoreske eiland moeten gaan doen zijn:
• Chris Duenas – Zwemmen (50 en 200 vrije slag)
• Maria Dunn – Worstelen
• Derek Mandell – atletiek (1500 m)
• Cora Alicto – atletiek (100m hordes en verspringen)
• Sean Pangelinan – Kanoën
• Ricardo Blas Jr. – Judo.
Hup Guam!
Jouw low profile - Slowaken hebben hun eerste goud gewonnen zojuist, in het kanovaren (Martikan)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:58 schreef misteriks het volgende:
Ik ga voor de Slovaken supporteren. Niet hyperexotisch, maar wel low-profile genoeg imo
En Boukpeti van Togo mag zo ook weer het water in met z'n kano. Zou dit dan de eerste medaille wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jouw low profile - Slowaken hebben hun eerste goud gewonnen zojuist, in het kanovaren (Martikan)
Gaaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eerste medaille ooit op de Zomerspelen dus voor Togo!
Vriend José verloor helaas in zijn eerste wedstrijd van de altijd sterke Srdjan Mrvaljevic uit Montenegro, die even later op zijn beurt verloor van Guillaume Elmont. Geen herkansingen dus en einde oefeningquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Wounded_Knee het volgende:
12 augustus is de dag dat José Mba Nchama de wereld gaat verbazen op de tatami! Equatoriaal Guinee dus. Ik ben vooral benieuwd of de beste man van Bioko, Annobón of het vasteland rond Bata komt.
Nou, ik hou mijn support toch liever voor het land met de glimlach THAILAND - THE POWER OF DREAMS-quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef MissX het volgende:
Helaas heeft de enigste bokser voor Lesetho vandaag verloren in de eerste ronde. Maar ja zoals hij zelf zegt: "meedoen is belangrijker dan winnen". Toch zouden de Lesethoanen graag een medaille in ontvangst nemen deze spelen. Laten we allemaal de marathonlopers aanmoedigen komende zondag en de week erna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |