Nauru heeft maar één deelnemer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef sportfreak het volgende:
Ah, is dit de OS versie van 'steun een onbekende renner' tijdens de Tour de France.
Ik steun Kiribati.
Ze doen mee in twee sporten. Atleten Kaitinano Mwemweata en Rabangaki Nawai op de 200 meter en gewichtheffer David Katoatau.
Foto's en info over het land volgen.
Heja, leuk idee, ik zal de OP aanpassen met de zgn FOK!ambassadeurs. Bonjovi mag een exotischer land uitkiezen wmbquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef sportfreak het volgende:
Ah, is dit de OS versie van 'steun een onbekende renner' tijdens de Tour de France.
Exotischer dan Kiribati kan haast nietquote:Ik steun Kiribati.
Ze doen mee in twee sporten. Atleten Kaitinano Mwemweata en Rabangaki Nawai op de 200 meter en gewichtheffer David Katoatau.
Foto's en info over het land volgen.
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/NOC/SKN.shtmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef eortuw het volgende:
Ik ben sowieso fan van St. Kitts & Nevis. Ga zo vertellen wie er, naast Kim Collins uiteraard, dit jaar voor dit land meedoen met de spelen.
edit: kan helaas niemand vinden... Is er ergens een link naar complete deelnemerslijsten van de Spelen?
Je snapt dat dat niks te maken heeft met prestaties he? Komt puur door aantal strepen in eerste teken van het land in het Chinees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef thloreg het volgende:
Gezien mijn achtergrond/afkomst [ afbeelding ] natuurlijk. Het mooie is dat Turkije als 3de land in de openings-ceremonie langskomt en Nederland 150st!
kortom: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lol, zoals zo vaak heb jij er weer eens niks van begrepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef BonJovi het volgende:
Brazilie lijkt me duideiljk
ook voor USA trouwens
Die zijn al door iemand anders geclaimd! Er zijn nog andere eilandengroeperingen over in de Pacific, dat dan wel!quote:
Hier de lijst van de volgorde van de vlaggen (al kan je Bhutan schrappen). En inderdaad jammer dat Micronesië al was vergeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Hanneke12345 het volgende:
Aangezien de mooiste al vergeven zijn (Zuid-Afrika en Micronesië) hoopte ik op een lijst vlaggen, om daar uit te kiezen. Maar helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |