Vooral dat laatste idd.. die gast heeft gewoon KO power in zijn handen en 1 klap zou best een genoeg kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:09 schreef Dacide het volgende:
so do i.... Cote is absoluut niet op het niveau van Anderson Silva... MAar Cote heeft wel een kop van beton en heeft dikke KO power in zijn vingertjes..
Ohja sorry ff vergeten.. dat betekent natuurlijk dat ie nooit neer zou kunnen gaan.. idd wat dom van mequote:
Zo'n hard hoofd met zulke skills om zelf terug te meppen. Ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja sorry ff vergeten.. dat betekent natuurlijk dat ie nooit neer zou kunnen gaan.. idd wat dom van me
De kans is idd niet erg groot maar 1punch kan genoeg zijn.. je weet het nooit.. dat maakt het spelletje zo leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zo'n hard hoofd met zulke skills om zelf terug te meppen. Ik zie het niet gebeuren
OMFGquote:
Volgens mij had ik vorige week het gerucht al gepost, nu dus officieelquote:MMA Weekly is reporting that Jay Hieron officially announced that he would be signing a one-year, three-fight deal with Affliction. His Xtreme Couture teammates, Mike Pyle and Chris Horodecki, have all jumped on board with Affliction and Hieron is the latest fighter that they’ve added to their stable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |