Wat een heerlijk scenario zou dat zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:40 schreef Paxlie het volgende:
GSP by murder
en dan rent BJ weg
Daarna Florian vs BJ en dan verliest hij die titel ook.
Vervolgens ontslaat Dana hem en dan zijn we van dat arrogante kutventje ook weer af
Dus GSP kan beter worstelen en is beter overall? Zijn worstelwerk zal BJ niet in gevaar brengen, maar BJ heeft genoeg om GSP in gevaar te brengen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:48 schreef Dacide het volgende:
Bj's standup (vooral zijn stoten (jabs) is beter dan dat van GSP...
Bj's grondwerk is ook beter dan dat van GSP... (beter dan dat van iedereen in de business)
GSP's worstelwerk is veel beter.. (alhoewel dit goed te compenseren valt door BJ's extreme balans)
GSPs cardio is top notch.
GSP's trappen zijn beter
GSP is de betere overall.... BJ Penn heeft de x-factor....
Cardio moeten we nog zien, aankoemen en goede cardio hebben is een ander verhaal, maar tegen sherk was hij in geode vorm.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Dacide het volgende:
Hij heeft de betere fysiek, meer kracht
Qua cardio heeft GSP een behoorlijk puntje voor op Penn.
Yagggggg, Heath Herringquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef Paxlie het volgende:
http://i34.tinypic.com/npf6ns.gif
speciaal voor BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:08 schreef Opgezwollenlever het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet anders dan het met je eens zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Brock moet voorlipig bij submission mannen uit de buurt blijven.. dus geen big NOG en geen Fedor (mocht ie switchen) de rest kan ie wel aan denk ik
Cote ziet er nu al bang uitquote:
Niet dat ik denk dat Silva gaat verliezen maar Cote heeft wel veel meer kans op een upset dan Irvin!!quote:
Vooral dat laatste idd.. die gast heeft gewoon KO power in zijn handen en 1 klap zou best een genoeg kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:09 schreef Dacide het volgende:
so do i.... Cote is absoluut niet op het niveau van Anderson Silva... MAar Cote heeft wel een kop van beton en heeft dikke KO power in zijn vingertjes..
Ohja sorry ff vergeten.. dat betekent natuurlijk dat ie nooit neer zou kunnen gaan.. idd wat dom van mequote:
Zo'n hard hoofd met zulke skills om zelf terug te meppen. Ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja sorry ff vergeten.. dat betekent natuurlijk dat ie nooit neer zou kunnen gaan.. idd wat dom van me
De kans is idd niet erg groot maar 1punch kan genoeg zijn.. je weet het nooit.. dat maakt het spelletje zo leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zo'n hard hoofd met zulke skills om zelf terug te meppen. Ik zie het niet gebeuren
OMFGquote:
Volgens mij had ik vorige week het gerucht al gepost, nu dus officieelquote:MMA Weekly is reporting that Jay Hieron officially announced that he would be signing a one-year, three-fight deal with Affliction. His Xtreme Couture teammates, Mike Pyle and Chris Horodecki, have all jumped on board with Affliction and Hieron is the latest fighter that they’ve added to their stable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |