Ja, hallo die mensen vertegenwoordigen Nederland en besturen het land die mogen best van onbesproken gedragd zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef gelly het volgende:
Je vindt serieus dat mensen met een strafblad niet in een volksvertegenwoordiging mogen plaatsnemen ? Heb je uberhaupt wel enig idee waar je het over hebt ?
Oh, ik dacht dat het idee van een volksvertegenwoordiging in een democratie was dat iedereen z'n zegje mocht doen. Heb je ook enige onderbouwing waarom iemand van onbesproken gedrag moet zijn of vind je dat gewoon, omdat het nu over Duyvendak gaat ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hallo die mensen vertegenwoordigen Nederland en besturen het land die mogen best van onbesproken gedragd zijn
Nee, dat vond ik zo ie zo altijd maar is weer actueel door die la\ffe GL crimineel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef gelly het volgende:
Oh, ik dacht dat het idee van een volksvertegenwoordiging in een democratie was dat iedereen z'n zegje mocht doen. Heb je ook enige onderbouwing waarom iemand van onbesproken gedrag moet zijn of vind je dat gewoon, omdat het nu over Duyvendak gaat ?
Het is niet laf om nu iets vervelends publiek te maken...Integendeelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik zo ie zo altijd maar is weer actueel door die la\ffe GL crimineel.
Ik heb het dan over zaken waardoor je een strafblad van krijgt. En volgens mij krijg je voor die voorbeelden die jij noemt geen strafbladquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef gelly het volgende:
Mogen ze wel te snel rijden of hun vuilnis te vroeg buiten zetten, of dat ooit gedaan hebben ?
Nee, het is niet laf omdat pas te doen na dat de boel allang verjaard isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
Het is niet laf om nu iets vervelends publiek te maken...Integendeel
En dat "crimineel" ...tjonge... wat zit je weer mensen te verketteren....
Je poltieke correctheid is walgelijk
is gewoon wat ieder normaal mens in principe doet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, het is niet laf omdat pas te doen na dat de boel allang verjaard is![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb het dan over zaken waardoor je een strafblad van krijgt. En volgens mij krijg je voor die voorbeelden die jij noemt geen strafblad
Jij bent net zo van de pot gerukt als Duyvendak. Duyvendak doet als volksvertegenwoordiger wetsvoorstellen, zaken waarvan de burgers geacht worden zich daar aan te houden. Nu is er een volksvertegenwoordiger die maling heeft aan de wet. Dat is gewoon bewezen. En zo'n criminele lul moet ons burgers vertellen wat we wel en niet mogen doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het idee van een volksvertegenwoordiging in een democratie was dat iedereen z'n zegje mocht doen. Heb je ook enige onderbouwing waarom iemand van onbesproken gedrag moet zijn of vind je dat gewoon, omdat het nu over Duyvendak gaat ?
De spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Jij bent net zo van de pot gerukt als Duyvendak. Duyvendak doet als volksvertegenwoordiger wetsvoorstellen, zaken waarvan de burgers geacht worden zich daar aan te houden. Nu is er een volksvertegenwoordiger die maling heeft aan de wet. Dat is gewoon bewezen. En zo'n criminele lul moet ons burgers vertellen wat we wel en niet mogen doen?
Jij zou zelfs Holleeder wetten laten voorbereiden teneinde jouw krankzinnige visie op bestuurders in de praktijk te brengen.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Jij bent net zo van de pot gerukt als Duyvendak. Duyvendak doet als volksvertegenwoordiger wetsvoorstellen, zaken waarvan de burgers geacht worden zich daar aan te houden. Nu is er een volksvertegenwoordiger die maling heeft had aan de wet. Dat is gewoon bewezen. En zo'n criminele lul moet ons burgers vertellen wat we wel en niet mogen doen?
Als jij denkt dat iemand als Holleeder genoeg stemmen zou krijgen ben jij degene die krankzinnig is. Hoewel, met de LPF waren we een eind op weg.quote:Jij zou zelfs Holleeder wetten laten voorbereiden teneinde jouw krankzinnige visie op bestuurders in de praktijk te brengen.
Als je zo je mond vol hebt over rechten, wie ben jij dan om te oordelen, naast een rechter, hoe Duyvendak dan gestraft moet worden, hm?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Jij bent net zo van de pot gerukt als Duyvendak. Duyvendak doet als volksvertegenwoordiger wetsvoorstellen, zaken waarvan de burgers geacht worden zich daar aan te houden. Nu is er een volksvertegenwoordiger die maling heeft aan de wet. Dat is gewoon bewezen. En zo'n criminele lul moet ons burgers vertellen wat we wel en niet mogen doen?
Jij zou zelfs Holleeder wetten laten voorbereiden teneinde jouw krankzinnige visie op bestuurders in de praktijk te brengen.
Wat lul je nou? Ik zeg hier dat die crimineel geen volksvertegenwoordiger kan zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je zo je mond vol hebt over rechten, wie ben jij dan om te oordelen, naast een rechter, hoe Duyvendak dan gestraft moet worden, hm?
Of beoordeel jij even, als burger-rechter (bijvoorbeeld) dat hij een beroepsverbod krijgt, bovenop andere dingen?
Lekker is dat, volksgerecht. 1681, here we come!
Draai er maar omheen, je bent hartstikke gek met je opvattingen over bestuurders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Even verbeterd.
[..]
Als jij denkt dat iemand als Holleeder genoeg stemmen zou krijgen ben jij degene die krankzinnig is. Hoewel, met de LPF waren we een eind op weg.
Nee, dat zeg je niet. En je hoeft niet te schelden, als je je gelijk niet kunt krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik zeg hier dat die crimineel geen volksvertegenwoordiger kan zijn.
Godverdomme, die linksen halen echt het bloed onder je nagels vandaan.
Ja, ik denk het ook, dat ik degene ben die niet goed in z'n hoofd is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Draai er maar omheen, je bent hartstikke gek met je opvattingen over bestuurders.
rustig aan...niet zo hysterisch .... straks vallen je nagels nog uit elkaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik zeg hier dat die crimineel geen volksvertegenwoordiger kan zijn.
Godverdomme, die linksen halen echt het bloed onder je nagels vandaan.
Dat ben ik wel met je eens. Als hem gevraagd is of hij een strafblad heeft, had hij daar wel eerlijk antwoord op moeten geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef reem het volgende:
Ik zou er geen probleem mee hebben als iemand met een strafblad in de Tweede Kamer zou zitten. De mens is niet onfeilbaar en soms doen mensen domme dingen. Gelukkig kunnen de kiezers ZELF bepalen of ze zo iemand in de kamer willen hebben.
In het geval van Duyvendak was dat echter niet het geval. Hij heeft strafbare feiten gepleegd, maar daar waren de kiezers niet van de op de hoogte toen hij zich strafbaar stelde.
Dat vind ik erger dan het feit dat er iemand in de Tweede Kamer zit die zich schuldig heeft gemaakt aan heling.
Ja want Wijnand Duyvendak jast in zijn eentje een hele wet door de kamer heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:00 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Er is hoop voor je want je ziet zelf in dat je niet helemaal spoort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, dat ik degene ben die niet goed in z'n hoofd is.
Er zijn toen D66 wat aan het prutsen was behoorlijk wat kiezers naar de liberale koers van Femke Halsema uitgeweken dus dit zou voor D66 niet ongunstig zijn. Ook de PVDA zal er wel van profiteren denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef qonmann het volgende:
Wel grappig dat het juist GL is die dit overkomt.
De partij wekt bij mij altijd de indruk iets meer integer te willen zijn dan de anderen.
De lat iets hoger te leggen zeg maar
Als je Femke soms hoort in de Tweede Kamer....
Maar nu het over haar partij gaat is ze in geen velden of wegen te bekennen.
Electoraal zal het weinig uitmaken,. op wie moeten ze anders stemmen ?
(d'66 misschien)
Zou kunnen als dit te lang bijft dooretteren,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn toen D66 wat aan het prutsen was behoorlijk wat kiezers naar de liberale koers van Femke Halsema uitgeweken dus dit zou voor D66 niet ongunstig zijn. Ook de PVDA zal er wel van profiteren denk ik.
Niet dat ik groenlinks zou stemmen maar mag ik alsjeblieft zelf weten op wie ik stem en of die persoon al dan niet van onbesproken gedrag is? Als ik een bepaalde wet niet terecht wind kan ik namelijk best op iemand stemmen die die wet overtreden heeft en deze wil wijzigen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hallo die mensen vertegenwoordigen Nederland en besturen het land die mogen best van onbesproken gedragd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |