jury was er zeker niet bij de Blatter-fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Allemaal homo's in de top drie. Niet echt een hele sterke ronde vond ik.
lijkt mij niet nee, moet je altijd beetje rekening mee houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
jury was er zeker niet bij de Blatter-foto
ja niet aan gedachtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt mij niet nee, moet je altijd beetje rekening mee houden
Ik lees dit trouwens nu pas, maar idd, je krijgt 1 punt voor deelnemen en als je het podium haalt krijg je nog eens 5 of 3 of 2 punten er bovenop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef Breach het volgende:
Mag ik als inmiddels redelijk ervaren deelnemer nog een vraag over de puntentelling stellen? Vast wel denk ik. Krijg je als je een podiumplek behaald (zeg de eerste plaats) 1 punt voor het deelnemen en daarna nog 5 voor je podiumplek (totaal dus 6). Of krijg je gewoon eenmalig 5 punten?
3 deelnames = 3 puntenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij mij zijn de twijfels ook gerezen omdat ik zie dat Bonjovi na 3 deelnames met 2 overwinningen en 1 poedel 12 punten heeft
quote:-Rumille-
-Hugo Borst look-a-like finalisten in spanning.-
quote:-EnGCatjuh-
-De Jong doet schatting van zijn aantal blessures.-
quote:-ruud_fr-
-Sibon: "Aftrap; A-F-T-R-A-P... hè wat? Play Like A Champion zeg je?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-borisz-
-De Jong en Sibon gokken hoeveel hun glazen water wegen-
Ik blijf oefenenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Breach, jij kunt echt niet jureren![]()
Ik vertrouw dus maar op Ruud.
Ja, vandaag zal het hem wel niet meer worden...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jureren lijkt steeds lastiger te worden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jureren lijkt steeds lastiger te worden
Redding is nabij:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, vandaag zal het hem wel niet meer worden...
quote:-TheVulture-
-Ook de Nieuwe Zeelanders klaar voor een eventuele watersnoodramp-
quote:-kleinzusje-
-" Wij staan allemaal op het kladblokje van SCH "-
quote:-SCH-
-Afwerkplek kleinzusje wat ongelukkig gekozen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Reunieconcert van de Village People is doorslaand succes op Olympisch Voetbaltoernooi"-
Tweedstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |