Het smaakt ook meteen naar meer. Het stadion was nagenoeg uitverkocht gisteren, maar er hing toch echt zo'n preseason sfeertje. Ik wil nu ook een echte game bezoeken. De prijzen voor de Monday Nighter tegen de Vikes zijn vrij duur dus we richten ons nu op de Sunday Night Game tegen de Cryboys. Ik wil sowieso nog een tour door het stadion nemen, maar dat was gisteren niet mogelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef Guard het volgende:
mooie foto's, ben wel jaloers!
Valt reuze mee. Ik vond de tijd vrij snel voorbij gaan. Alleen de vele onderbrekingen (TV commercials) zijn soms irriterend. Ze proberen je wel tijdens deze onderbrekingen te vermaken. De onderbrekingen zijn wel ideaal om snel wat te drinken/eten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
mag ik vragen hoe dat nou eigelijk is, x uur lang in zon stadion zitten ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Playmaker het volgende:
Gisteravond naar de Packers-Titans game geweest. Was een hele mooie ervaring om eindelijk een keertje naar Lambeau Field te zijn geweest. Hier zijn enkele foto's:
Een van de ingangen bij Lambeau:
[ afbeelding ]
De spelers tijdens de warming up:
[ afbeelding ]
Ex-Amsterdam Admiral Ruvell Martin:
[ afbeelding ]
Fan favorite Donald Driver:
[ afbeelding ]
Hier zou Favre's naam volgende week Maandag dus ook tussen moeten staan:
[ afbeelding ]
Eerste play van de game is meteen een TD. Rodgers naar Jennings:
[ afbeelding ]
Vince Young en de Titans offense:
[ afbeelding ]
Een mirakel: Brian Brohm's eerste TD pass:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de Lambeau Leap:
[ afbeelding ]
Lambeau Field:
[ afbeelding ]
Nogmaals Lambeau Field:
[ afbeelding ]
Er was ook een Olympisch gouden medaille winnaar uit Wisconsin aanwezig: zwemmer Garret Weber-Gale:
[ afbeelding ]
De eindstand was 23-22 Titans. Flynn kwam nog met een mooie last minute drive maar de 2 point conversion mislukte.
[ afbeelding ]
En ik ging naar huis met een Kampman jersey:
[ afbeelding ]
hoe duur is dat dan, een plekkie in lambeau tijdens MNF?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Het smaakt ook meteen naar meer. Het stadion was nagenoeg uitverkocht gisteren, maar er hing toch echt zo'n preseason sfeertje. Ik wil nu ook een echte game bezoeken. De prijzen voor de Monday Nighter tegen de Vikes zijn vrij duur dus we richten ons nu op de Sunday Night Game tegen de Cryboys. Ik wil sowieso nog een tour door het stadion nemen, maar dat was gisteren niet mogelijk.
Het was trouwens grappig om te zien hoeveel fans wel niet in Favre Jets jerseys liepen.
quote:CINCINNATI -- Maybe receiver Chad Johnson can go by the name that his head coach hates.
The Cincinnati Bengals receiver has legally changed his name to Chad Javon Ocho Cinco in Broward County, Fla., a switch that became official this week. Johnson, who lives in Miami, didn't return a message left on his cell phone Friday night.
"It's something I don't think anyone has ever done before," he told the team's Web site. "Have I ever had a reason for why I do what I do? I'm having fun."
Two years ago, Johnson gave himself the moniker -- a reference in Spanish to his No. 85 -- and put it on the back of his uniform before a game. Quarterback Carson Palmer ripped it off before the kickoff. After the season, coach Marvin Lewis -- who dislikes Johnson's attention-getting stunts -- referred to the receiver as "Ocho Psycho."
jij speelt toch zelf football in rotterdam ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:50 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Pre Season heel duur is.
Dus toch Warner de starter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Leinart is de starter. en ik denk dat leinart ook wel de starting QB zal blijven. de OC todd haley is geen fan van warner.
Kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij speelt toch zelf football in rotterdam ?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:30 schreef Fugie het volgende:
roidrage
wel apart, zo'n korte schorsing ? In andere sporten ben je gelijk voor het leven geschorst ?
Nooit betrapt, maar gebruik van een masking agent is blijkbaar al genoeg voor 4 wedstrijden, en terecht.quote:Chatman's agent, Brett Tessler, said in a statement that the running back "never tested positive for a steroid or any other performance-enhancing drug."
"Near the end of last season, the league claimed he had a diuretic in his system that they said could also be used as a masking agent," Tessler said. "After Jesse spent great time and money defending his innocence, the league made its final ruling and now he has no choice but to look ahead to Week 5."
Geen verrassing van Simms, is al een tijdje duidelijk dat ie weg zou zijn uit Tampa aan het begin van het seizoen, veel gespeeld in preseason om te kijken of er nog een trade uit te halen viel, maar iedereen wist dat ie gecut ging worden, dus niemand voor hem traden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef Terreros85 het volgende:
Als we even doorposten is dit topic precies voor het begin van het seizoen vol.
Chris Simms ook gecut. Naar de Bears als backup (en volgend seizoen de starter)?
5e werkgever in 6 seizoenen. Eindelijk de kelder van de NFL ontvlucht. Ik neem toch niet aan dat de Panthers een redelijk seizoen gaan draaien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:30 schreef Guard het volgende:
Panthers hebben Josh McCown van de Dolphins overgenomen voor een late round pick, zou niets te maken hebben met de blessure van Moore afgelopen donderdag, maar dat betwijfel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |