Whats new in Phoenixquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:41 schreef Guard het volgende:
Wat een drama in Phoenix, nog geen starting QB bekend...
Kan me niet voorstellen dat dit op welke manier dan ook een gunstige uitwerking op je team kan hebben.
Ik heb een zwak voor echte 'tough guys', maar dit is wel een beetje teveel van het goede.....quote:Surgery will have to wait for Chargers linebacker Shawne Merriman, who decided Wednesday he'll play this season despite two torn ligaments in his left knee.
Dit is gewoon stupid... have the surgery, and come back next year.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:14 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor echte 'tough guys', maar dit is wel een beetje teveel van het goede.....
Zou ik ook zeggen. Ik ben bang dat als hij dit jaar speelt, nooit meer helemaal terugkomtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit is gewoon stupid... have the surgery, and come back next year.
De Chargers laten hem echt wel een waiver tekenen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor enige lichamelijke schade.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Fugie het volgende:
gescheurde kniebanden en dan lekker gaan spelen
Heb je weleens een voetballer zien voetballen met 2 gescheurden kniebanden ? Dat is gewoon niet mogelijk :x
Ik vind eigelijk dat een club zo'n speler gewoon niet moet opstellen en beschermen voor zichzelf.
zou hij de 40 yard dash sneller rennen dan 4.00?quote:Vic "the Brick" Jacobs is reporting that the Miami Dolphins have contacted the agent for Usain Bolt in order to gauge his interest in playing football. They are, at this time, the only known NFL team to contact him about a possible career in the NFL.
Undoubtedly, the questions about Bolt start with his hands and end with "can he take a hit". The should be no question about his speed.
Bolt has not expressed any interest in the NFL and is expected to make several million in endorsements and does not appear to need a career after track.
DUUUUUUUUH reggie bush deed dat ook al volgens mij..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
zou hij de 40 yard dash sneller rennen dan 4.00?
Volgens mij niet:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
DUUUUUUUUH reggie bush deed dat ook al volgens mij..
Zullen ze blij mee zijn in Dallas!quote:Cowboys' Jones reinstated by NFL, eligible for regular season
NFL.com Wire Reports
Dallas Cowboys cornerback Adam Jones was reinstated to the NFL by Commissioner Roger Goodell on Thursday and is eligible to play in regular season games
Hij kreeg het telefoontje tijdens een bezoek aan Hootersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:43 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Zullen ze blij mee zijn in Dallas!
toen hij net iemand onder schot hieldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hij kreeg het telefoontje tijdens een bezoek aan Hooters
Pacman is backquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:43 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Zullen ze blij mee zijn in Dallas!
Preseason week 4quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Pacman is back
Trouwens.. Jets spelen over kwartiertje tegen de Eagles.. I know someone who's gonna tune in
ohw.. en over 3kwartier de rest.. some pretty fun match-ups.. NE @ NYG en MIN @ DAL
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Preseason week 4![]()
, kan je beter naar een college game kijken
http://www.faniq.com/blog(...)t-Hooters-Blog-11410quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
toen hij net iemand onder schot hield
Het is echt waarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:24 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://www.faniq.com/blog(...)t-Hooters-Blog-11410
Het smaakt ook meteen naar meer. Het stadion was nagenoeg uitverkocht gisteren, maar er hing toch echt zo'n preseason sfeertje. Ik wil nu ook een echte game bezoeken. De prijzen voor de Monday Nighter tegen de Vikes zijn vrij duur dus we richten ons nu op de Sunday Night Game tegen de Cryboys. Ik wil sowieso nog een tour door het stadion nemen, maar dat was gisteren niet mogelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef Guard het volgende:
mooie foto's, ben wel jaloers!
Valt reuze mee. Ik vond de tijd vrij snel voorbij gaan. Alleen de vele onderbrekingen (TV commercials) zijn soms irriterend. Ze proberen je wel tijdens deze onderbrekingen te vermaken. De onderbrekingen zijn wel ideaal om snel wat te drinken/eten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
mag ik vragen hoe dat nou eigelijk is, x uur lang in zon stadion zitten ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Playmaker het volgende:
Gisteravond naar de Packers-Titans game geweest. Was een hele mooie ervaring om eindelijk een keertje naar Lambeau Field te zijn geweest. Hier zijn enkele foto's:
Een van de ingangen bij Lambeau:
[ afbeelding ]
De spelers tijdens de warming up:
[ afbeelding ]
Ex-Amsterdam Admiral Ruvell Martin:
[ afbeelding ]
Fan favorite Donald Driver:
[ afbeelding ]
Hier zou Favre's naam volgende week Maandag dus ook tussen moeten staan:
[ afbeelding ]
Eerste play van de game is meteen een TD. Rodgers naar Jennings:
[ afbeelding ]
Vince Young en de Titans offense:
[ afbeelding ]
Een mirakel: Brian Brohm's eerste TD pass:
[ afbeelding ]
En natuurlijk de Lambeau Leap:
[ afbeelding ]
Lambeau Field:
[ afbeelding ]
Nogmaals Lambeau Field:
[ afbeelding ]
Er was ook een Olympisch gouden medaille winnaar uit Wisconsin aanwezig: zwemmer Garret Weber-Gale:
[ afbeelding ]
De eindstand was 23-22 Titans. Flynn kwam nog met een mooie last minute drive maar de 2 point conversion mislukte.
[ afbeelding ]
En ik ging naar huis met een Kampman jersey:
[ afbeelding ]
hoe duur is dat dan, een plekkie in lambeau tijdens MNF?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Het smaakt ook meteen naar meer. Het stadion was nagenoeg uitverkocht gisteren, maar er hing toch echt zo'n preseason sfeertje. Ik wil nu ook een echte game bezoeken. De prijzen voor de Monday Nighter tegen de Vikes zijn vrij duur dus we richten ons nu op de Sunday Night Game tegen de Cryboys. Ik wil sowieso nog een tour door het stadion nemen, maar dat was gisteren niet mogelijk.
Het was trouwens grappig om te zien hoeveel fans wel niet in Favre Jets jerseys liepen.
quote:CINCINNATI -- Maybe receiver Chad Johnson can go by the name that his head coach hates.
The Cincinnati Bengals receiver has legally changed his name to Chad Javon Ocho Cinco in Broward County, Fla., a switch that became official this week. Johnson, who lives in Miami, didn't return a message left on his cell phone Friday night.
"It's something I don't think anyone has ever done before," he told the team's Web site. "Have I ever had a reason for why I do what I do? I'm having fun."
Two years ago, Johnson gave himself the moniker -- a reference in Spanish to his No. 85 -- and put it on the back of his uniform before a game. Quarterback Carson Palmer ripped it off before the kickoff. After the season, coach Marvin Lewis -- who dislikes Johnson's attention-getting stunts -- referred to the receiver as "Ocho Psycho."
jij speelt toch zelf football in rotterdam ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:50 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Pre Season heel duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |