Tja, dat is ook wel weer waar. Dit seizoen viel ie ook weer tegen (om de een of andere reden waren er ooit hoge verwachtingen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, maar daar zag je gelijk zijn probleem weer. Drie keer zat ie te kloten bij corners. Hij is zo ongelofelijk slecht op hoge ballen. Een Aerts die maandenlang geblesseerd was kreeg niet voor niets de voorkeur.
Vaak bij een computerspel, aan het einde van een level.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef Beschouw het volgende:
Wat is eigenlijk een eindbaas?
Alsof voetballen een computerspelletje is.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eindbaas
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof voetballen een computerspelletje is.....
Wreedquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.
Je moet meegaan met de nieuwe generatie van Drenthe, Babel en Vermeer en dan ben je na een paar goede wedstrijden een eindbaas en zo niet dan ga je maar lekker loesoe!
Voor Groningen zou het anders niet gek zijn om hem te huren ofzo, daar lopen echt een paar grabbelaars rond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Grabbelaar.
Dus waarom zouden we er nog eentje halen? Vermeer is in de lucht misschien nog wel zwakker dan Van Loo. Daarnaast zijn er altijd betere alternatieven dan huren...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor Groningen zou het anders niet gek zijn om hem te huren ofzo, daar lopen echt een paar grabbelaars rond.
Laten we het hopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dus waarom zouden we er nog eentje halen? Vermeer is in de lucht misschien nog wel zwakker dan Van Loo. Daarnaast zijn er altijd betere alternatieven dan huren...
Overigens vind ik Luciano geen grabbelaar. Die gaat het dit seizoen wel waarmaken...
Het is de B tot de A tot de B E Lquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je blijft hangen in het verleden Beschouw.
Je moet meegaan met de nieuwe generatie van Drenthe, Babel en Vermeer en dan ben je na een paar goede wedstrijden een eindbaas en zo niet dan ga je maar lekker loesoe!
Wtf, verzin je dat nou zelfquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Het is de B tot de A tot de B E L
Doe je rolle over straat mammie B E L
Want ik speel geen spel ik ben tan 2 lauw
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voor 'ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees?
Gozer, jeweettoch swa! Dat is de tantoelauwe text van Babel in z'n tantoelauwe nummer met die wrede Darryl, jeweetzelluf.quote:
klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb blijkbaar een geniaal nummer gemist.
Mooi altijd man, dat stoere gelul in dat nummer, terwijl z'n enige 'stijl' naar binnen draaien is gevolgd door een heupschot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Het is de B tot de A tot de B E L
Doe je rolle over straat mammie B E L
Want ik speel geen spel ik ben tan 2 lauw
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voor 'ie mij aanpakt
Wat moet jij nou gap, hou je muil okee
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees?
die comments bij youtube, wat een volk zit daar ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |