Je werkt er niet meer en toch vertel je 't nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef lighted het volgende:
Ik heb een aantal jaren ervaring hiermee doordat ik in een tosti house heb gewerkt.
Heb ik ook al geprobeerd, maar vier tosti's tegelijk in je mond is ook niet alles...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Direct opeten.
Heb geen boter gebruikt.quote:
hoeft niet, ik heb jaren bij appie gwerkt en heb al snel een hart voor de zaak waar ik werk, dus na mn ontslag is het 'mijn AH' gebleven en zou ik ook niet zo snel geheimen prijs gevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je werkt er niet meer en toch vertel je 't niet, hoax!
Je moet er ook maar ff op laten liggen, of 'm helemaal niet neerleggen en gewoon je verhemelte verbranden aan de hete kaasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n plakkerige servette aan je tosti...
Nee joh, voordat het gaat plakken heb je ze alweer op. Tenzij je als een slak eet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n plakkerige servette aan je tosti...
Ja dat is idd wel triestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Amootje het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb jaren bij appie gwerkt en heb al snel een hart voor de zaak waar ik werk, dus na mn ontslag is het 'mijn AH' gebleven en zou ik ook niet zo snel geheimen prijs geven
triest eigenlijk
Probeer ze eens op een warm bord te leggen, misschien helpt dat?quote:WAT IS CONDENS ?
Condens is de vochtige neerslag op voorwerpen als drinkglazen, ramen en tegels. Condens ontstaat wanneer warme, met vocht verzadigde lucht, een koud oppervlak bereikt. Dit vocht kan schade aanrichten op niet direct zichtbare plaatsen.
waarom zou hij jou serieus nemen??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer ze eens op een warm bord te leggen, misschien helpt dat?
Je krijgt dan misschien wel weer condens op je tafel
Die grap zal hij niet 1 keer per topic krijgen ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:11 schreef Amootje het volgende:
[..]
waarom zou hij jou serieus nemen??:D:D:D:D:D
Heb wel een bordenwarmer hier staan, maar om dat nu elke keer te gaan doen is ook zoveel werk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer ze eens op een warm bord te leggen, misschien helpt dat?
Je krijgt dan misschien wel weer condens op je tafel
te makkelijk, sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die grap zal hij niet 1 keer per topic krijgen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |