quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd al dicht bij de heer willen zijn? Ga in zijn huis wonen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor slecht 99.000 euro
klik
kijk.. da's dan weer vervelend.. zo'n rot-end rijden naar m'n werk iedere dag...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef k_man het volgende:
Ja, net ten noorden van de Noordoostpolder, bij het Kuinderbos.
link?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wil je je huis nou verkopen of niet? Dat vraag je je wel eens af bij het zien van dergelijke foto's
Nee, heb ik niet meerquote:
Ja, detailfoto's kunnen meerwaarde hebben. Ze kunnen ook volkomen nutteloos zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik vind dat soort detailfoto's juist een enorme meerwaarde geven altijd. Mits fraaie authentiek handwerk, wat me hier wel het geval lijkt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je zal maar stomdronken thuiskomen in die badkamer, ga je meteen over je nek!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die badkamerquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een leuke bijdrages weer.
Hier mijn bescheiden bijdrage:
Fijn dat er bijstaat wat hetis, anders had ik nooit geraden dat iemand hier daadwerkelijk kan werken
[ afbeelding ]
Eet u gezellig een hapje mee in dit museum?
[ afbeelding ]
Kiest u een van de vele stoelen of banken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker kitscherige badkamer met tapijt voor de real hot lovin':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgezette dierenmummies voor de open haard:
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad! Linkje naar woning??quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef nokwanda het volgende:
Nou vraag ik me af waar dat is en wat men ervoor vraagt
Hee, zo is onze nieuwe badkamer ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:05 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=aaff5c05-306f-4066-adab-4c618393b463&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef nokwanda het volgende:
Nou vraag ik me af waar dat is en wat men ervoor vraagt
Ieuw, overal dat rode tapijtquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
Als dit je slaapkamer is
[ afbeelding ]
Dan is zo'n computerkamer helemaal niet vreemd natuurlijk
[ afbeelding ]
Ook de woonkamer mag er wezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |