http://www.nba.comquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef Greetings het volgende:
Post die eerste paar speelrondes maar eens dan
Zeg dat wel ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:06 schreef F1Bas het volgende:
Lekkere start voor de Pacers trouwens:
@ Detrout
vs Boston
vs Phoenix
@ Cleveland
Heb een paar dagen terug een soortgelijk verhaal gelezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:21 schreef popolon het volgende:
En LeBron voor 100 miljoen voor twee jaar naar Griekenland.
: D
Hoelang gaat dat duren dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef Colplay het volgende:
Blazers hebben ook geen geluk zeg. Brandon Roy heeft nu een knieblessure en moet geopereerd worden aan zijn meniscus. Zo wordt het toch weer lastig om de play-offs te halen.
Nee-heeeeeeeeequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef Colplay het volgende:
Blazers hebben ook geen geluk zeg. Brandon Roy heeft nu een knieblessure en moet geopereerd worden aan zijn meniscus. Zo wordt het toch weer lastig om de play-offs te halen.
Kan pas aangegeven worden na de operatie. Maar lijkt mij wel een paar maanden op zijn minst.quote:
Pff meen je niet....Zonde, echt zonde voor dat team. En voor hem. Geweldige speler om naar te kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef Colplay het volgende:
LeBron altijd ego acties?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef Marc63 het volgende:
Beetje offtopic...
Wat erger ik me toch kapot aan LeBron James op de Olympische Spelen. Nu speelt Team USA sowieso een beetje slordig, maar LeBron gaat daarin voorop. Een aantal mooie acties, maar altijd ego-acties waar de arrogantie vanaf straalt. Als ie al een keer een assist geeft dan staat ie vervolgens naar zichzelf te wijzen en te zwaaien alsof dat opzich al een mooiere highlight is dan de score. Ook heb ik em al heel slordige turnovers zien maken. En de commentatoren vinden het allemaal geweldig. Dan vind ik Wade veel beter. Maar misschien ben ik wel bevooroordeeld, want ik ben nooit fan van James geweest.
Ben zelf overigens Kobe-fan. Hij speelt niet de sterren van de hemel, maar heeft al wel een paar mooie acties laten zien. De commentatoren kraken hem af bij elk schot dat hij mist, maar hij schiet net zo goed (of misschien wel beter gezegd: net zo slecht) als de rest van het team.
Bron, Wade en Bosh worden gezien als de spelers van de VS die het beste spelen op het toernooi. Maar kan natuurlijk dat de commentatoren het fout zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef Marc63 het volgende:
Beetje offtopic...
Wat erger ik me toch kapot aan LeBron James op de Olympische Spelen. Nu speelt Team USA sowieso een beetje slordig, maar LeBron gaat daarin voorop. Een aantal mooie acties, maar altijd ego-acties waar de arrogantie vanaf straalt. Als ie al een keer een assist geeft dan staat ie vervolgens naar zichzelf te wijzen en te zwaaien alsof dat opzich al een mooiere highlight is dan de score. Ook heb ik em al heel slordige turnovers zien maken. En de commentatoren vinden het allemaal geweldig. Dan vind ik Wade veel beter. Maar misschien ben ik wel bevooroordeeld, want ik ben nooit fan van James geweest.
Ben zelf overigens Kobe-fan. Hij speelt niet de sterren van de hemel, maar heeft al wel een paar mooie acties laten zien. De commentatoren kraken hem af bij elk schot dat hij mist, maar hij schiet net zo goed (of misschien wel beter gezegd: net zo slecht) als de rest van het team.
blijft Wade in Miami?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:09 schreef no-look het volgende:
saaie offseason trouwens zeg. Veel vuurwerk in het begin, nu is het niks meer. Ik wacht nog op een trade in Miami.
Apart....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:25 schreef JayJay8 het volgende:
Portland schijnt Travis Outlaw bij Memphis te hebben aangeboden om een PG van hun te krijgen.
The Trailblazers have reportedly offered to trade Travis Outlaw to the Grizzlies in exchange for a point guard.
Mike Conley is likely off limits, and the Grizzlies are inclined to keep Kyle Lowry for his toughness and defensive ability. The Blazers might be willing to take Javaris Crittenton, but more likely they would beef up the offer to land Conley or Lowry. This also raises doubts about Portland's confidence in Steve Blake, and confirms that they don't view Jerryd Bayless --whose passing has never been his strong suit-- as the point guard of the future.
Denk dat Wade de enige speler van Miami is die echt onaantastbaar is. Zeker na zijn optreden op de Olympische Spelen.quote:
Mwah opzich kunnen ze wel een goede echte PG gebruiken...quote:
Kan niet wachten tot de volgende Lakers - Suns gamequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:06 schreef Reddiablo het volgende:
TVP.
Ben nog steeds niet bijgekomen van vorig seizoen. Mijn meest gehate NBA speler (Shaq) naar mijn meest geliefde team (Suns)
Was bij die game zag er ernstig uit die blessure idd...Maar gelukkig valt t mee allemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:02 schreef jmac het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)ote_tegenvaller.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |