Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef disjfa het volgende:
idd. Even serieuze dingen. Cruise, heb jij wel eens rode nagellak opgehad?
Het maakt niet uit hoor Elroy, je mag best bekennen dat dat was toen je 15 was!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Toen ik klein was (5 ofzo?) heb ik een tasje vol make-up geplunderd en m'n handen, hoofd, lichaam en alle nabije muren helemaal onder gesmeerd met verschillende kleuren rood.
Hij schijnt echt best leuk te zijn, de lulhannes van de Sp!ts gaf het 4 sterren. IMDB zelfs een ruime zeven dacht ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef koei het volgende:
Ik vond de trailer van de X-files film er maar matig uitzien eigenlijk... Maar goed, het zijn de X-files dus die zijn toch wel tof! Dat is de enige serie waarvan ik DVD boxen thuis heb!
Op m'n vijftiende had ik de fashion sense om rood te vermijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef koei het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoor Elroy, je mag best bekennen dat dat was toen je 15 was!
Kijk! Je moet niet denken maar gewoon kijken. Hij krijgt een 6.5 op imdb en in elke mediaoutlet afgekraakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
IMDB zelfs een ruime zeven dacht ik.
Voulez-vous regarder le Zohan avec moi? Je regarde le X-files warskijnlec avec Royquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Hij schijnt echt best leuk te zijn, de lulhannes van de Sp!ts gaf het 4 sterren. IMDB zelfs een ruime zeven dacht ik.
Voulez-vous regarder le film avec moi?
ehm, heb je jouw foto's in het fotoboek al eens bekeken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Op m'n vijftiende had ik de fashion sense om rood te vermijden.![]()
Dumpez le Roy, Je regarde le Zohan avec autre amis. Le Roy regarde beaucoup films avec toi. Il survivraquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef koei het volgende:
[..]
Voulez-vous regarder le Zohan avec moi? Je regarde le X-files warskijnlec avec Roy
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:09 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, heb je jouw foto's in het fotoboek al eens bekeken?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dumpez le Roy, Je regarde le Zohan avec autre amis. Le Roy regarde beaucoup films avec toi. Il survivra
autre amisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dumpez le Roy, Je regarde le Zohan avec autre amis. Le Roy regarde beaucoup films avec toi. Il survivra
Ok Roy, rustig maar, ik ga wel met m'n ultra-nerd buddy.quote:
Als je die niet 5 dagen van te voren aankondig in een weekend waarin mn pa jarig is en ik een kraamvisite gepland hebt, jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ok Roy, rustig maar, ik ga wel met m'n ultra-nerd buddy.
En ik verwacht je wel bij m'n volgende party he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |