quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot je je UPS biljet in de mail krijgt na het opgeven voor reparatie? Want ik wacht nu al heel lang en als het nog veel langer gaat duren ga ik lekker naar huis (zit nu in m'n ouders huis waar ik die kan printen)
Moet je dingen op tijd gaan doen strax of hoe bedoel je dat? Dat vind ik namelijk het ergste dat er isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lost Odyssey wordt vervelend op disc 4Eerst die kunt op die toren en nu die grote Arthrosaurussen in het water bijvoorbeeld. Ik HAAT tijdsdruk!
Ik wacht gewoon op de dvd boxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
@AQuila Ga lost downloaden dan. season4 is er een 720p en is tot nu toe het beste seizoen. iets te vet
Nou, er zijn vier vijanden die richting de stad lopen, jij moet ze verslaan voordat ze de stad bereiken. Sleep werkt wel, maar het duurt zo lang voordat een battle daadwerkelijk begint enzo. Heel vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je dingen op tijd gaan doen strax of hoe bedoel je dat? Dat vind ik namelijk het ergste dat er is
[..]
Maar is het lastig om dat op tijd te halen dan? Of bedoel je dat het lang duurt voordat alles over is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, er zijn vier vijanden die richting de stad lopen, jij moet ze verslaan voordat ze de stad bereiken. Sleep werkt wel, maar het duurt zo lang voordat een battle daadwerkelijk begint enzo. Heel vervelend.
De eerste keer dat ik het probeerde haalde ik het niet binnen de tijd (had niet door dat elk beest een ander element is en bleef dus aanvallen met windquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is het lastig om dat op tijd te halen dan? Of bedoel je dat het lang duurt voordat alles over is?
Gotverquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het probeerde haalde ik het niet binnen de tijd (had niet door dat elk beest een ander element is en bleef dus aanvallen met wind). De tweede keer had ik er twee verslagen en bij de derde ging ik dood omdat hij zijn power aanval twee keer achter elkaar gebruikte. Toen uitgezet
Naja, het is bijna het einde, dus ik zet het maar door. Ik moet die 125 punten voor het uitspelen nog hebben natuurlijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gotver![]()
Als iets in een paar keer niet lukt zet ik de 360 uit en gaat het spel de deur uit! Dus dat wordt nog wat
Volgens mij waren er ook rijen voor Blue Dragon en Lost Odysseyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:13 schreef Marble het volgende:
Een legendarisch moment! Gisteren was er voor het eerst een wachtrij in Japan voor de release van een 360-game:
[ afbeelding ]
Voor Tales of Vesperia.
Wordt gewoon een standaard 360 sc topic met bagger hier en daarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
Als we bij Topic 360 aankomendan gaat het dak er af!
Dat topic wordt zo gaaf
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
Als we bij Topic 360 aankomendan gaat het dak er af!
Dat topic wordt zo gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |