Ik had toch een plastic lepeltje gepaktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef Djeez het volgende:
Je hebt toch wel die theelepel weer afgewassen he? Of heb je hem stiekem weer in de bestekla gegooid?
Ja, want ik zie niemand een lepeltje in het bleekwater dompelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
M.a.w., de theelepel hoor je gewoon weg te donderen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 05:34 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja, want ik zie niemand een lepeltje in het bleekwater dompelen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rondleiding gehad in die laboratoria. Eerst snijden ze een stukje af en eten ze het op. Kijken of de smaak en geur goed is en zo. Er is mij verteld dat de perfecte drol vol en romig smaakt... En daarna gaan ze het met een machine helemaal ontleden. Naderhand moet de poep met de tandenborstel uit de machine geschraapt worden, maar dat is werk voor de stagiaires.
Hoax! Op de foto zien we shoarmareepjes uit de aanbiending bij de Aldi.quote:
Nu krijg je waarschijnlijk een slang of een vinger in je kontquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef jordeeeh het volgende:
Anti-climax, ze hebben er niks in kunnen vinden.
K moet nu een nieuwe afspraak maken en dan zou hij naar andere dingen kijken.
No wayquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Nu krijg je waarschijnlijk een slang of een vinger in je kont
Dan voel je de poep en dat lijkt mij nog smeriger.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom niet gewoon op een stuk plastic gepoept in de wc pot en de ontlasting dan met een schoonmaakhandschoen (of een plastic zak om je hand) opgepakt en in de potjes gedaan?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef jordeeeh het volgende:
medische misserquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef jordeeeh het volgende:
E.colliquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:21 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Een vaatwasser zorgt ervoor dat etensresten van alles wat in de vaatwasser zit op alle andere zaken terechtkomt. Nu maakt dat normaal niet heel veel uit, maar met poep is het een ander verhaal, omdat een theelepel met poep veel meer slechte bacteriën bevat dan een theelepel die alleen in de thee heeft gezeten.![]()
M.a.w., de theelepel dien je eerst te desinfecteren met chloor of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |