Dus nu zit iemand in je stront te roeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef jordeeeh het volgende:
Nou, ingeleverd hoor
Nu maar afwachten tot de resultaten er zijn
Geen idee, zal wel eerst opgestuurd worden naar Lelystad en Amsterdam, dan mogen ze roerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus nu zit iemand in je stront te roeren?
Ik heb een keer een rondleiding gehad in die laboratoria. Eerst snijden ze een stukje af en eten ze het op. Kijken of de smaak en geur goed is en zo. Er is mij verteld dat de perfecte drol vol en romig smaakt... En daarna gaan ze het met een machine helemaal ontleden. Naderhand moet de poep met de tandenborstel uit de machine geschraapt worden, maar dat is werk voor de stagiaires.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus nu zit iemand in je stront te roeren?
Slikken ze het echt door of is het net als bij wijnproeven dat ze het weer uitspugen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rondleiding gehad in die laboratoria. Eerst snijden ze een stukje af en eten ze het op. Kijken of de smaak en geur goed is en zo. Er is mij verteld dat de perfecte drol vol en romig smaakt... En daarna gaan ze het met een machine helemaal ontleden. Naderhand moet de poep met de tandenborstel uit de machine geschraapt worden, maar dat is werk voor de stagiaires.
Ik denk dat ze het wel doorslikken als het echt lekker smaakt. Maar de meeste poep die binnenkomt is erg ranzig (het wordt om een reden opgestuurd...), dus dat spugen ze wel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Slikken ze het echt door of is het net als bij wijnproeven dat ze het weer uitspugen?
Hehe tja, vaak voorkomende kenmerken ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha wat smerig!
Maar die mensen die het raar vinden dat hij dat lepeltje in de afwasmachine doet snap ik nietHoe zouden jullie het lepeltje dan schoonmaken en waarom?
Oja en die mensen die allerlei diagnoses gaan stellen via het internetIk vind het best knap dat veel mensen al weten wat hem mankeert terwijl de dokter dat pas kan bepalen na in zijn poep gewroet te hebben. Tenzij hij daar geil van wordt..
Ga ergens anders baggerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel doorslikken als het echt lekker smaakt. Maar de meeste poep die binnenkomt is erg ranzig (het wordt om een reden opgestuurd...), dus dat spugen ze wel uit.
Urine is trouwens wel net als wijn. Ze hebben daar ook diverse flessen staan, waarbij ze bij heugdelijke gebeurtenissen nog wel eens een fles oude urine willen aanbreken.
Weer wat geleerd!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel doorslikken als het echt lekker smaakt. Maar de meeste poep die binnenkomt is erg ranzig (het wordt om een reden opgestuurd...), dus dat spugen ze wel uit.
Urine is trouwens wel net als wijn. Ze hebben daar ook diverse flessen staan, waarbij ze bij heugdelijke gebeurtenissen nog wel eens een fles oude urine willen aanbreken.
Waarom niet? Een vaatwasser maakt de zooi toch schoon? Of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehe tja, vaak voorkomende kenmerken ofzo
Maar vind jij het serieus normaal als ik die lepeltjes in mijn vaatwasser zou doen om ze vervolgens nog eens te gebruiken?
[..]
Jij hebt ook zitten baggeren. Anders kon je dit topic niet eens openenquote:Ga ergens anders baggeren
Mja schijt vind ik dan weer net iets te ranzigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vaatwasser maakt de zooi toch schoon? Of ben ik nou gek?
[..]
Jij hebt ook zitten baggeren. Anders kon je dit topic niet eens openen
Goed, anders dan:quote:
Nou, goed dan. Wanneer krijg je de uitslag eigenlijk?quote:
Waarom poep je dan ook niet meteen in je vaatwasser, maakt het toch weer schoon!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef JanusAnus het volgende:
Hahaha wat smerig!
Maar die mensen die het raar vinden dat hij dat lepeltje in de afwasmachine doet snap ik nietHoe zouden jullie het lepeltje dan schoonmaken en waarom?
Dus je vaat komt per definitie niet schoon weer naar buiten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef thefunny het volgende:
wat bacteriën NIET killed. Lekker hoor.
Over een week ongeveer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou, goed dan. Wanneer krijg je de uitslag eigenlijk?
Een vaatwasser zorgt ervoor dat etensresten van alles wat in de vaatwasser zit op alle andere zaken terechtkomt. Nu maakt dat normaal niet heel veel uit, maar met poep is het een ander verhaal, omdat een theelepel met poep veel meer slechte bacteriën bevat dan een theelepel die alleen in de thee heeft gezeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vaatwasser maakt de zooi toch schoon? Of ben ik nou gek?
[..]
Jij hebt ook zitten baggeren. Anders kon je dit topic niet eens openen
M.a.w., de theelepel hoor je gewoon weg te donderen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:21 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Een vaatwasser zorgt ervoor dat etensresten van alles wat in de vaatwasser zit op alle andere zaken terechtkomt. Nu maakt dat normaal niet heel veel uit, maar met poep is het een ander verhaal, omdat een theelepel met poep veel meer slechte bacteriën bevat dan een theelepel die alleen in de thee heeft gezeten.![]()
M.a.w., de theelepel dien je eerst te desinfecteren met chloor of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |