gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...quote:
Kan m niet vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
Waarom drinken amerikanen altijd alcohol uit van die rode plastic bekers? (op tv in ieder geval..) Roze is veel leuker.
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.
How do you like your hard liquor? With two straws please!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
How do you like your hard liquor? With two straws please!
Ik zag er vandaag nog een: Stond bij het stoplicht te wachten voordat je de A10 opdraait bij Amsterdam Sloterdijk, dikke rij auto's voor me. Zie ik ineens een auto uit de rij achter me de linkerbaan op rijden (die voor de andere kant dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen wel eens blik op de weg dingen doet, niemand is heiliger dan de paus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |