Ik wil je wel gezelschap houden hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
Owja, iedereen hier gaat naar LL, wordt zeker een dode boel hier dan.
Ehm, ff denken. Als ik niets weet ga ik altijd receptensites langs. Zo kwam ik op die quiche, omdat ik zin had in iets uit de oven...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef Kluts het volgende:
Boodschappen moet ik sowieso doen, dus maakt niet uit.
Printerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden in een koopbui een printer gekocht. Ik ben net een vent.
Wrapsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
Pff.. moet nog bedenken wat ik vanavond ga eten, suggesties anyone?
geyl heurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
En ik ben ook niet op LL te vinden. Dus je zit sowieso tussen mij en Litpho.
Dat moet dus goedkomen. Spelletje Triviant, An?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
En ik ben ook niet op LL te vinden. Dus je zit sowieso tussen mij en Litpho.
quote:
Doe dan Tagiatelle met champion/roomsaus en spekjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Kluts het volgende:
Ja ik denk dat het iets simpels met pasta wordt.
Misschien pasta met tomaat en kipfilet, maar wordt daar ook niet echt enthousiast van.
quote:
Triviantquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet dus goedkomen. Spelletje Triviant, An?.
Online trivianten en Belsezar er maar op zijn mooie blauwe ogen op vertrouwen dat hij niet googled?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Triviant. We kunnen ook online-Trivianten in het topic, als toch iedereen weg is
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Online trivianten en Belsezar er maar op zijn mooie blauwe ogen op vertrouwen dat hij niet googled?.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Online trivianten en Belsezar er maar op zijn mooie blauwe ogen op vertrouwen dat hij niet googled?.
Nouja, wat wil je dan. Meeten is eng.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Haha ja, inkt is duurder als de printer zelfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Printers kosten geen zak meer. De inkt daarentegen.
Kluts kan jij Lit even uitleggen wat voor kleur mijn ogen zijn. Je begrijpt wel waarom dat nogal moeilijk isquote:
Zie mijn foboquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha ok, moet je even op http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?t=6705 kijken staat het een en ander.
Wat voor auto rij je zelf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |