Wat zoal? Wel cool, nog een auto liefhebber hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar een 1.5 dus valt wel mee, wel al het een en ander aan gedaan uiteraard.
Leuk, geen vervelende mensen tegen gekomen dit keer ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Feestje was tof. Alleen niet tot het einde gebleven. Het begint op iedereen in te werken, die kinderen, dus gaan ze allemaal vroeg weg van het feest. Maar ondanks dat heb ik me erg vermaakt. Vanavond een na laatste feestje alweer.
Haha ok, moet je even op http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?t=6705 kijken staat het een en ander.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zoal? Wel cool, nog een auto liefhebber hier
Ik maandag weer. De tofheid!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Tegan het volgende:
[..]. Maar ik mag vrijdag tot zondag weer
.
Nee, scharrel was er niet. Wel wat van zijn vrienden, maar ach, die gaan ook gewoon op negeermode en het was erg tof. Ik heb trouwens iets ergs gehoord over die kroegvriend van me, dus nu weet ik het allemaal niet hoor. Ik kreeg weer een welterustensmsje van hem. Maar ik wil er verder niets mee (door wat ik hoorde).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk, geen vervelende mensen tegen gekomen dit keer ?
Ik maandag t/m woensdag werken en daarna tot dinsdag vrij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben lekker maandag tot donderdag vrij.
Sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
Owja, iedereen hier gaat naar LL, wordt zeker een dode boel hier dan.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef Tegan het volgende:
Owja, iedereen hier gaat naar LL, wordt zeker een dode boel hier dan.
Nou ja, dan kunnen jij en B. iig rustig over auto's praten in het topic. ')quote:
Ik heb een paar dagen geleden in een koopbui een printer gekochtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Shopping Spree.
Futurama DVD (Bender's Big Score)
Sennheiser oordopjes
Monty Python Boxset met alles van Monty Python.
Ik ben net een wijf.
Wat heb je in huis?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Kluts het volgende:
Pff.. moet nog bedenken wat ik vanavond ga eten, suggesties anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |