Niet echt nee, gelukkig zijn er geen scheermesjes in de buurtquote:
Tondeuse?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Omg (ik zeg te veel omg) mn haar is zo'n klittenboel dat ik over een uur nog niet in de stad ben
Ja preciesquote:
Je had toch geen kapsel meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:04 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn kapsel zit weer goed.
Waxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
je hebt je hoofd weer in het vet gezet?
Verzuip hier zowatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:11 schreef DaMart het volgende:
De moessonregen brengt nacht met zich mee!
Het is hier nu even droog gelukkigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder duikuitrusting zou ik ook niet over straat lopen nu.
Wat zit er in het pakketje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
Damn schijt douane, hier met m'n pakketje
Onderdelen voor auto. Maar ligt alweer zowat een week daar, elke keer weer raak met spullen vanuit US.quote:
Miss Tquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:30 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Wat voor auto heb je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderdelen voor auto. Maar ligt alweer zowat een week daar, elke keer weer raak met spullen vanuit US.
Nat. ONWEER!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Met mij is het goed. Lekker eindelijk een dagje vrij. Hoe is het hier?
Ik vind het niet eens zo erg. Ik heb de hele week in de hitte moeten werken, beetje afkoelen is wel goed.quote:
Miss T hoe was je gewelidige feestje met de leuke mensenquote:
Rustig, lekker hoor een dagje vrij, doe je goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef Tegan het volgende:
Met mij is het goed. Lekker eindelijk een dagje vrij. Hoe is het hier?
Nice wat voor motor hangt erin?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig, lekker hoor een dagje vrij, doe je goed
Ja dat is wel weer waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg. Ik heb de hele week in de hitte moeten werken, beetje afkoelen is wel goed.
Feestje was tof. Alleen niet tot het einde gebleven. Het begint op iedereen in te werken, die kinderen, dus gaan ze allemaal vroeg weg van het feest. Maar ondanks dat heb ik me erg vermaakt. Vanavond een na laatste feestje alweer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miss T hoe was je gewelidige feestje met de leuke mensen
Maar een 1.5 dus valt wel mee, wel al het een en ander aan gedaan uiteraard.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice wat voor motor hangt erin?
Wat zoal? Wel cool, nog een auto liefhebber hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar een 1.5 dus valt wel mee, wel al het een en ander aan gedaan uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |