goede tip, dank je!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, weet je dat de flessen van difrax, die kromme, ook op je kolf kunnen?
dan kan je zo'n grote fles eronder hangen, en dan kom je een stuk verder
ziet er niet uit, een groene, of oranje, kromme, fles onder je mooie lichtgele kolf, maar ach.
Ah dat wist ik niet, goede tip want ik heb er daar 2 van (kleine en grote)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, weet je dat de flessen van difrax, die kromme, ook op je kolf kunnen?
dan kan je zo'n grote fles eronder hangen, en dan kom je een stuk verder
ziet er niet uit, een groene, of oranje, kromme, fles onder je mooie lichtgele kolf, maar ach.
1. je borst maakt gelijk nieuwe melk aan, dus ik denk wel dat er een toetje in zit voor Leanderquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:50 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier ook borstvoeding, als het lukt sowieso een half jaar volledig (allergieën ed in familie van beide kanten) en als het even kan nog wat langer ook, mijn zus heeft 18 maanden borstvoeding gegeven aan de middelste en een jaar (waarvan een halfjaar volledig) aan de tweeling en dat ging ook prima, goed voorbeeld doet goed volgen
Ik val even binnen met een vraagje: kan je gekolfde melk van verschillende keren kolven bij elkaar gooien in één flesje als je het gaat geven? Of moet je dat ook echt in verschillende keren geven?
En nog één: soms heeft Leander één borst helemaal leeggedronken en de andere bijna niet en dan kolf ik maar wat af. Vervolgens krijgt hij zin in een toetje en moet hij alsnog die andere borst. Ik ben altijd een beetje bang dat hij dan niet meer genoeg krijgt, of is dat onzin?
Die bewaarbekers van Avent vind ik trouwens écht handigstukje luiertape met de datum er op en de vriezer in! Ze passen ook niet direct op mijn (avent, isis) handkolf, maar overschenken van een flesje naar een bewaarbeker is nou ook weer niet zó veel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |