abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61494079
Je kan het dan wel weer oppakken, Amaranta, maar dan zal je veel meer moeten gaan voeden dan alleen de ochtendvoeding. Ik zou ook in die week zeker blijven kolven en dan ook wel wat meer dan één keer per dag.
één keer per dag voeden op negen maanden is aan de weinige kant. (Productietechnisch gezien dan hè. Als het voor jullie goed voelt is het natuurlijk goed!), je productie zal dat best gevoelig zijn voor schommelingen door minder drinken.

Tico, ik had er ook een heel dubbel gevoel bij. Aan de ene kant vond ik het leuk om te zien hoe ze kon genieten van het eten maar aan de andere kant voelde het ook als een stukje los komen. Maar ik ben niet gaan minderen bij het bijvoeden dus wat dat betreft was het niet zo'n ontzettend groot losmaakproces
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:58:53 #252
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61496534
Tico ik had er op zich niet zoveel problemen mee om met de avond en ochtendvoedingen te stoppen. Ze werd ouder en kreeg genoeg uit haar voeding en dat leek me vrij normaal en op een gegeven moment wilde ze 's avonds zelf niet meer. Ik vind persoonlijk dat een grens als het kind aangeeft dat het niet meer wil dan houd het op. Bij Eva nu zal ik het denk ik niet anders aanpakken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:34:28 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61497415
Jojogirl, dat wat je beschrijft lijkt inderdaad wel op het gevoel van een tsr. Ik had ze soms vrij heftig en dan vond ik het een 'krakend' gevoel, of niet Moonah
Echt het gevoel dat er iets uit moet.

Weet een kindje na een week nog 'hoe' ze moet drinken aan de borst?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61499440
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef PM-girl het volgende:
Nou daar zeg je me wat! Ik denk dat er best een kans bestaat dat dat niet zo makkelijk meer gaat, Ronja was het ook in no time verleerd.
Je zal dan echt met een goed beleid moeten relacteren, dan denk ik dat het wel weer een kans van slagen heeft maar het zal best wat tijd en energie kosten.
pi_61499641
Hier was weer gaan drinken na 4,5 dag geen enkel probleem...

Zouden kindjes het ook niet sneller verleren als ze uit zich zelf stoppen, of toe zijn aan stoppen?
pi_61499895
dat kan ik me wel voorstellen, P_iglet!
pi_61528890
Gisteren lekte ik ineens
Was wel uit de borst waaruit al +-24 uur niet meer gedronken was maar toch... spontaan lekken (dus niet tijdens het kolven) was al zo lang geleden!
En ik was in gezelschap van 3 mannen denk niet dat ze iets gemerkt hebben... gelukkig maar
pi_61530375
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef PM-girl het volgende:

Zit wel wat in. vanmorgen deed Eva ook heel raar met mn borst. Ze zat er echt op te bijten net alsof ze op haar speen zat te bijten. Deed geen pijn overigens.

Iksje, misschien schaamden die mannen zich wel
pi_61533683
Iris was het zo verleerd
Maar ik heb niet echt bewust afgebouwd, Iris was er volgens mij wel aan toe en heeft er nooit meer omgevraagd. Een week later stonden we onder de douche en ik wilde kijken of ze nog wilde, maar ze keek me aan, zo van: "En wat moet ik met dat ding? "
  woensdag 10 september 2008 @ 20:49:44 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_61533844
Hier ging het net zoals bij LadyS. Ive besloot zelf te stoppen (ik gaf toen alleen nog 's ochtends een voeding). Eerst wilde hij nog maar om de dag en opeens was het afgelopen. Hij hapte niet meer, hij keek niet eens meer naar mijn borsten! Hij was er blijkbaar helemaal klaar mee.
pi_61574193
Op 28 september wordt er een ontmoeitingsdag georganiseerd ter gelegenheid van de wereld borstvoedingsweek. Voor meer informatie: http://www.wbwnederland.nl/
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61574282
Gisteren stond Anna op de commode toen ik haar omkleedde. Doet ze ineens mijn shirt naar beneden en gaat hard "lekkuh" roepen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61574782
hihi. Emma zat laatst op de commode nadat we samen in bad waren geweest. tja blote borst op mondhoogte
pi_61575341
Jen probeert ook vaak te happen als we in bad zitten, maar dat gaat gewoon niet. Dus als ze dan aangekleed is door papa mag ze altijd gelijk lekker bij mama, en dan geniet ze er dubbel van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:58:03 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61584635
Nika voed ik wel eens als we in bad liggen, dan ligt ze op haar buik half bovenop me.

Een borstvoedingsinstantie had me gevraagd om wat borstvoedingsfoto's te maken, van mezelf gaat dat wat lastig dus heb het uitbesteed aan mijn man.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61585362
Oh, drinkfoto's zijn zo vreselijk lief...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:02:50 #267
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61586592
Wat een mooie platen KD! Goed gedaan, Snakeman!
Ik vind vooral de eerste goed weergeven, hoe een serieuze zaak het drinken is voor de kleintjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61586709
Wat prachtig, KD!
* owlet telt de weken af
pi_61587100
Erg mooi KD!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61587636
Haha, hier wordt er soms ook spontaan aangehapt zodra er een blote borst voorbij komt

Ticootje, ik heb het er soms heel moeilijk mee als ik denk aan stoppen met bv. Ik kan het nu even niet goed omschrijven, maar ik zie echt zo op tegen de die onvermijdelijke dag dat hij niet meer bij me zal willen drinken
Die dag lijkt niet zo ver weg meer, hij krijgt nu steeds vaker maar 1 voeding per dag ('s ochtends) en heeft mij en mijn melk niet meer nodig om in slaap te vallen. Moeilijk te accepteren dat dat o zo speciale tussen ons 2-en waarin ik hem datgene geef dat ik alleen kan geven, en voor de rest niemand anders, straks voorbij zal zijn

Prachtige foto's KD!
.... met gevoel voor drama....
pi_61587816
Mooi KD!nog iets meer dan 4 maanden en dan heb ik ook weer een klein drinkertje

Kersjes ik kan mij ook haast niet voorstellen dat Emma ooit niet meer wil. Al gaan er wel eens dagen voorbij dat ze niet drinkt en er ook niet om vraagt. En je kunt nog héél lang voort met 1 keer per dag dirnken hoor!
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:58:37 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61590257
dank jullie wel!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:00:27 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61590316
KD wat lief en mooi
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61592240
KD Mooi! Opsturen naar de borstvoedingsagenda!

Je kunt stemmen voor de borstvoedingsprijs 2008 op de SBO-site. Moeilijk, moeilijk, maar toch maar Gonneke gekozen

http://www.borstvoeding.com/nieuwsberichten/bv-prijs2008.html
Variety is the spice of life
  Jubileum moderator zaterdag 13 september 2008 @ 00:13:25 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61592275
Wat een prachtige foto's KD! Echt schitterend!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')