Hehehe, dat is inderdaad best evil ja. Alleen kan je nooit lang in de kroeg hebben gezeten met dat kleine beetje geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het ergste wat ik heb gedaan is denk ik geld van mn moeder gebruiken in de kroeg.
(moest vaak sigaretten halen die ik dan steelde in de winkel en het geld zelf hield)
Dat is best evil eigenlijk toch?
Hij moet helemaal niet lullen want is Duitsland niet het land met Miroslav Klose en Tim Borowski.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
In 1988 verweet Frans Beckenbauer Nederland al dat het on-evenredig profijt trok uit de inzet van "Brazilianen"
Als de olympische missie een succes wordt kan die discussie wel weer eens oplaaien bij de tegenstanders en lopen we kans onze grootste talenten kwijt te raken.
Ik moest meestal 10 pakjes halen ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hehehe, dat is inderdaad best evil ja. Alleen kan je nooit lang in de kroeg hebben gezeten met dat kleine beetje geld.
Jezus, een hele slof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik moest meestal 10 pakjes halen ofzo.
We hadden best een goed beginnetje met dat geld.
We moesten wel nog altijd geld bijleggen ja.
Mensen kennen die in de winkel werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jezus, een hele slof.Ik begin mij nu wel af te vragen hou jij het voor elkaar heb gekregen om een slof sigaretten te stelen?
Een inside job dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Mensen kennen die in de winkel werken.
Hier ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is gelul, bij ons voetbalden blank, zwart, turks en marokkaans gewoon met elkaar samen.
Wanneer het om voetbal gaat worden rassen en verschillen vaak vergeten en tellen alleen je voeten nog, daar dwing je dan ook respect mee af.
Het is meer een angst voor het onbekende en de allochtone jeugd die die angst proeft en de blanke kinderen wat extra gaan testen. Als je een blank jongetje heb die niet bang is voor het onbekende heeft hij niks te vrezen van allochtone kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |