De stereo gaat kapot, maar in mono is het geluid 2x harder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:10 schreef PalingVisser het volgende:
Ik wens dat de stereo van mn buren NU kapot gaat.....
De pijn in je rug gaat over. Die wordt namelijk veroorzaakt door een gezwel wat je zenuwen nu zo erg afknijpt dat je niets meer voelt. Tevens kan je vanaf dat gezwel naar beneden niets meer bewegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stereo gaat kapot, maar in mono is het geluid 2x harder.
Ik wens dat de pijn in mijn rug nu over gaat.
Een paar vrienden bellen op en zeggen dat ze je zo op komen halen om naar een heel relaxed feestje te gaan. Vervolgens wordt er aangebeld en word je door de politie gearresteerd en moet je een nacht in de cel doorbrengen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wens dat deze avond wat minder saai zou zijn.
Ja hoor je glaasje is weer gevuld, de hond had hoge nood....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef OldJeller het volgende:
Ik wens dat m'n glaasje weer gevuld is met water zonder naar de keuken te hoeven lopen.
Op magische wijze vult je glas zich. Echter, het stopt niet, het glas stroomt over, je huis stroomt over en je verzuipt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een paar vrienden bellen op en zeggen dat ze je zo op komen halen om naar een heel relaxed feestje te gaan. Vervolgens wordt er aangebeld en word je door de politie gearresteerd en moet je een nacht in de cel doorbrengen.
Ik wens dat m'n glaasje weer gevuld is met water zonder naar de keuken te hoeven lopen.
bak ijs krijg je, alleen het is al gesmolten door het lekkere weer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:25 schreef Big_Boss het volgende:
Je krijgt 4 armen. In je anus.
Ik wens een bak ijs.
Je krijgt een betere klas, en hebt een geweldige eerste maand op school. Bij de eerste gymles valt je echter wat op, als je aan het douchen bent valt je zeepje, je bukt om hem op te pakken en alles wordt zwart voor je ogen. Een paar dagen later wordt je wakker in het ziekenhuis. Je sterretje is nu een rondje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef gateh het volgende:
[..]
bak ijs krijg je, alleen het is al gesmolten door het lekkere weer.
ik wens een betere klas ipv me oude klas volgend jaar.
Je krijgt een tweedehans fles cola zonder koolzuur van hans anders de opticien die erin gezeken heeft. Na een slok van 1 liter in een keer achterover proef je pas de pissmaak en kots je de hele winkel van hans vol waar je 100,000 euro voor moet betalen wegens waterschade.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Je krijgt een betere klas, en hebt een geweldige eerste maand op school. Bij de eerste gymles valt je echter wat op, als je aan het douchen bent valt je zeepje, je bukt om hem op te pakken en alles wordt zwart voor je ogen. Een paar dagen later wordt je wakker in het ziekenhuis. Je sterretje is nu een rondje.
Ik wens een tweedehans cola fles zonder koolzuur.
er komt een flinke ontploffing daar. alleen jou scheiterige leven betekend een zacht knalletje in Toronto. vervolgens krijgen we het butterfly effect en sterf jij aan kanker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Aliens komen in vrede en leren de mensheid nieuwe techniek.
Namelijk de techniek van vuur. En laten we die techniek nou toevallig goed onder controle hebben
Ik wens een flinke ontploffing in Toronto
Je nintendo ds begint spontaan weer te werken, maar net zodra je een spel wilt spelen wordt hij uit je handen gejat en vlucht de dief er vandoor. Je hebt hem nooit meer terug gezien, en ook de politie heeft hem nooit kunnen vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Sadiar het volgende:
ik wens dat mijn nintendo ds het weer deed
Daar op het station gaan ook nachttreinen rijden en stoppen. Op je eerste ritje maak je kennis met Mohammed en zijn mes.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:58 schreef 8D het volgende:
[..]
Je nintendo ds begint spontaan weer te werken, maar net zodra je een spel wilt spelen wordt hij uit je handen gejat en vlucht de dief er vandoor. Je hebt hem nooit meer terug gezien, en ook de politie heeft hem nooit kunnen vinden.
Ik wens dat op het station hier ook nachttreinen gaan rijden en stoppen.
Vervolgens word je om 11 uur 'sochtends wakker door telefoon met de melding dat je ontslagen/van je school afgetrapt/door je familie verstoten bent.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar op het station gaan ook nachttreinen rijden en stoppen. Op je eerste ritje maak je kennis met Mohammed en zijn mes.
Ik wens dat ik er morgenochtend niet om 5 uur uit hoef.
je wens gaat in vervulling. alleen blijft het altijd 21.00 alleen krijg je dan nooit meer sexquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vervolgens word je om 11 uur 'sochtends wakker door telefoon met de melding dat je ontslagen/van je school afgetrapt/door je familie verstoten bent.
Ik wens dat het nu eigenlijk 21.00 was, omdat ik nog veel moet doen.
Smorgens word je wakker en ligt er een Rolex onder je kussen. Jij bent helemaal blij en doet 'm om, gaat naar beneden toen om te ontbijten, waar je ouders al aan tafel zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:19 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
je wens gaat in vervulling. alleen blijft het altijd 21.00 alleen krijg je dan nooit meer sex
ik wil een rolex
Je krijgt een voetmassage van de bloedgeilste vrouw op aarde maar ze stuit op een blok eelt die ze eraf probeert te knippen, ze knipt niet alleen de eelt weg maar je complete dikke teen waardoor je je hele leven afhankelijk blijft van ziekenvervoer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Smorgens word je wakker en ligt er een Rolex onder je kussen. Jij bent helemaal blij en doet 'm om, gaat naar beneden toen om te ontbijten, waar je ouders al aan tafel zitten.
Je ouders zitten wat glinsteren om je pols en zeggen: "ja hoor eens, je hebt geen broek aan je kont en loopt wel allerlei dure spullen te kopen? Inleveren."
Vervolgens pakt je vader het horloge slaat 'm met de hamer kapot en gooit 'm in de container.
Ik wil ogenblikkelijk een voetmassage van een mooie vrouw krijgen, terwijl ik aan het werk ben nu.
Terwijl jij met je hoofd in je handen op de stoep zit, wensend om een joint, verschijnt er plots een magische fee die jou deze joint, waar jij niet ziek van zal worden, geeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef Topspin het volgende:
[..]
een joint waar ik niet ziek van wordt.
Je rijdt met blitse rolschaatsen over een afgezette snelweg. Dat frustreert echter een vrachtwagenchauffeur en die breekt door de afzetting, en dendert over de snelweg. Jij ziet hem aankomen, kan niet op tijd uitwijken en de vrachtwagen dendert over je heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Terwijl jij met je hoofd in je handen op de stoep zit, wensend om een joint, verschijnt er plots een magische fee die jou deze joint, waar jij niet ziek van zal worden, geeft.
Je bent extatatisch en steekt 'm op.
Nog voor je de eerste hijs kan nemen voel je opeens de straal van een brandweerslang op je gezicht. Je joint is naar de klote en jij bent buiten westen. Maar er is wel een mogelijke brand voorkomen.
Ik wil graag met blitse rolschaatsen over een afgezette snelweg rijden.
Je wens wordt vervuld. Iedere keer als je vriendin zin heeft in dampende sex val je bij de eerste aanraking in slaap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je rijdt met blitse rolschaatsen over een afgezette snelweg. Dat frustreert echter een vrachtwagenchauffeur en die breekt door de afzetting, en dendert over de snelweg. Jij ziet hem aankomen, kan niet op tijd uitwijken en de vrachtwagen dendert over je heen.
Ik wil slapen.
Voor je het weet ontwaak je in een luxe appartement, nog slaperig in je hemelbed terwijl je breedbeeld tv het nieuws inschakeld. Als je door de huiskamer, keuken, bijkeuken, aanbouw aangekomen bent bij je voordeur om de krant te pakken word je neer geschoten door pasta etende maffia uit Italie die het gemunt hadden op de drugs groot verbruiker met schulden die eerst in dit uiter aardigst optrekje woondequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je wens wordt vervuld. Iedere keer als je vriendin zin heeft in dampende sex val je bij de eerste aanraking in slaap.
Ik wens een mooi appartement van alle gemakken voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |