Morgen word je ziek, zodat je niet hoeft te werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:32 schreef gateh het volgende:
[..]
dat krijg je, alleen gaat je hele familie opeens fucking dood terwijl jij het relaxt hebt in je leven.
ik wens dat ik morgen niet hoef te werken.
Dankzij een constructie van veren en was kun je vliegen. Helaas raak je wat te overmoedig over je vliegkunsten en je vliegt te hoog en te dicht bij de zon. De was van je vleugels smelt en je verzuipt in zee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Morgen word je ziek, zodat je niet hoeft te werken.
Ik wens dat ik kon vliegen.
Je krijgt je spiegelreflex, met de mooiste lensjes van de wereld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dankzij een constructie van veren en was kun je vliegen. Helaas raak je wat te overmoedig over je vliegkunsten en je vliegt te hoog en te dicht bij de zon. De was van je vleugels smelt en je verzuipt in zee!
Ik wens een complete spiegelreflex camera uitrusting te hebben!
je zit op de malediven maar je vliegtuig stort neer op de landingsbaan, je raakt al je ledematen kwijt en ligt 3 jaar in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef PalingVisser het volgende:
Jij hebt een vrij weekend, helaas moet je de komende 6 weekenden overwerken...
Ik wens een vakantiereis naar de malediven
je krijgt een vet feest. Zo vet zelfs dat je vrienden ook nog wat vriendjes van vriendjes meenemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:57 schreef gateh het volgende:
[..]
je zit op de malediven maar je vliegtuig stort neer op de landingsbaan, je raakt al je ledematen kwijt en ligt 3 jaar in het ziekenhuis.
ik wens een vet feest.
jij hebt je zelfbouwende joint, hij is alleen gehacked door je moeder en stopt zand tussen je stickie. vervolgens krijg je na 2 diepe hijsen koppijn en bel je je ma op om je op te halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef PalingVisser het volgende:
Jij gaat naar crazy piano's, alles is verzorgd. Vip kaarten, champagne enz enz.
Alleen de piano's zijn zo gek geworden dat ze terplekke moesten worden opgenomen in een gesloten inrichting.
Ik wens, Een zelfbouwend jointje
er wordt 1000 euro op je rekening gestord. Alleen jammer dat gestord met een t geschreven moet worden. Aangezien je dat al fout schrijft, kan je je eigen rekeningnummer niet eens weten. Daardoor geef je het foute rekeningnummer door dat toevallig van mij is. Dank daarvoor!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef gateh het volgende:
[..]
jij hebt je zelfbouwende joint, hij is alleen gehacked door je moeder en stopt zand tussen je stickie. vervolgens krijg je na 2 diepe hijsen koppijn en bel je je ma op om je op te halen.
ik wens dat er 1000 euro op me rekening wordt gestord
mein rekuninnummerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
er wordt 1000 euro op je rekening gestord. Alleen jammer dat gestord met een t geschreven moet worden. Aangezien je dat al fout schrijft, kan je je eigen rekeningnummer niet eens weten. Daardoor geef je het foute rekeningnummer door dat toevallig van mij is. Dank daarvoor!!!
Ik wens een bestemming voor mijn zojuist ontvangen 1000 euro.
Je krijgt een cursus nederlands, alleen word die gegeven door de hofstadgroep, over een paar maandjes kun jij net zo goed nederlands praten als zij....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:42 schreef gateh het volgende:
[..]
mein rekuninnummer
ik wens een taalcursus (Nederlands)
Je krijgt je wildwaterglijbaan met zwembad. Echter, zo veel mensen vinden dat interessant dat iedereen er op/vanaf/in gaat en je er zelf niet meer van kan genieten. Sterker nog, door de drukte kan je niet eens je eigen tuin meer in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:09 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Je krijgt een cursus nederlands, alleen word die gegeven door de hofstadgroep, over een paar maandjes kun jij net zo goed nederlands praten als zij....
Ik wil graag een wildwaterglijbaan (met zwembad) in mn tuin
je hebt hem, je gaat naar zoveel voor christus en je armen plus je benen plus je neus wordt eraf gebeten door dinosauriosdingest waardoor je de tijdmachine niet meer kan besturen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:30 schreef BoemBats het volgende:
Je krijgt je leven lang gratis leven, maar je leven blijkt niet zo lang en morgen wordt je vermoord door de belanstingambtenaar.
Ik wens een tijdmachine.
Je krijgt voorlicht op je brommer maar de politie heeft toch nog wat te zeiken en perst je brommer tot een klein pakketje, geeft je een prent en ook nog een rekening voor het in elkaar persen van de brommer ! Tevens nemen ze je bromfietscertificaat en rijbewijs in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef gateh het volgende:
[..]
je hebt hem, je gaat naar zoveel voor christus en je armen plus je benen plus je neus wordt eraf gebeten door dinosauriosdingest waardoor je de tijdmachine niet meer kan besturen.
ik wens voorlicht op me brommer.
Je bent nu een kei in het schrijven van verhalen. Alleen dat verhaal over de corruptie had je niet moeten doen. Je bent nu doodgeschoten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef 2cv het volgende:
Ik wens dat ik ontzettend goed mooie verhalen en artilkelen kan schrijven.
Wat wens je ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:51 schreef baension het volgende:
[..]
Je bent nu een kei in het schrijven van verhalen. Alleen dat verhaal over de corruptie had je niet moeten doen. Je bent nu doodgeschoten.
Sinterklaas bestaat, maar het is een nare, gemene, pedofiele man. Hij stopt je in zijn zak en neemt je mee naar Spanje. Iedereen weet het, niemand doet er iets aan en jij bent niet zo blij meer.quote:
Pakt de koektrommel en geeft 2cv een koekje. Alleen liggen de koekjes al 4 maanden in de kast en zijn zwaar zacht en beschimmeld.quote:
Jij krijgt je fles Vodka, maar tijdens het opzuipen valt een lucifer in je keel die je gehele lichaam van binnen uit verbrandt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:24 schreef PalingVisser het volgende:
Rusland verliest, alle mensen zuipen hun verdriet weg met vodka en wij hebben dus niks meer bedankt daarvoor baension
Ik wens een fles vodka dus......
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef 2cv het volgende:
Je krijgt je fles vodka, maar het is illegaal gestookte vodka. Resultaat: je valt dood neer.
Ik wil een oneindig groot, onfeilbaar, fotografisch, perfect geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |