De zon begint de schijnen.. hij wordt feller en feller. Je rent naar buiten om ervan te genieten. Gek genoeg blijft hij maar feller worden, en het lijkt ook nog alsof hij groter wordt. Het blijkt dat het een enorme meteoriet is die door het wolkendek nu richting de aarde gaat. De halve aarde wordt weggevaagd en het is weer bewolkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:41 schreef Providentia het volgende:
en dan vergeet je hem op te slaan en ben je alles kwijt!
Ik wens dat de zon gaat schijnen...
Daar is ie dan, de blije banjo-speler. En hij speelt, en speelt en speelt en speelt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:55 schreef OldJeller het volgende:
Zó, het gaat goed hier hè, met timen.
[..]
De zon begint de schijnen.. hij wordt feller en feller. Je rent naar buiten om ervan te genieten. Gek genoeg blijft hij maar feller worden, en het lijkt ook nog alsof hij groter wordt. Het blijkt dat het een enorme meteoriet is die door het wolkendek nu richting de aarde gaat. De halve aarde wordt weggevaagd en het is weer bewolkt.
Ik wil dat er een blij figuur een riedeltje gaat spelen op z'n banjo hier naast me.
Je hebt een enorme inloopkast van 100 vierkante meter volledig gevuld met kleding. Met dergelijke hoeveelheid hoef niet alleen jij, maar ook je vriendin nooit meer te winkelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef DSS24 het volgende:
Je wens komt uit en het artikel is goed opgeslagen. Alleen heb je er weinig aan want op het moment dat je het nodig hebt raak je de PC aan en er komt kortsluiting. Je staat een kwartier lang op 220 en daarna vinden je dierbaren jou door op de meur af te komen.
Ik wens dat ik een kledingkast vol kleren heb zodat ik niet meer hoef te winkelen.
Er rijdt geen auto meer op de snelweg omdat de benzine 10 euro per liter wordt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt een enorme inloopkast van 100 vierkante meter volledig gevuld met kleding. Met dergelijke hoeveelheid hoef niet alleen jij, maar ook je vriendin nooit meer te winkelen.
Helaas zijn het allemaal kindermaten en clownspakken.
Ik wil dat het wat rustiger is op de Nederlandse snelwegen.
Gezien de wereldwijde recessie worden alle sportwedstrijden op professioneel niveau afgeschaft. Niemand zal ooit nog medailles winnen en er zal geen enkele wedstrijd meer plaatsvinden. De ex-sporters zijn sindsdien op straat te vinden om muziek te maken, jongleren of schoenen te poetsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Er rijdt geen auto meer op de snelweg omdat de benzine 10 euro per liter wordt.
Ik wens dat Phelps geen medailles meer wint.
Ik heb mijn wens niet aangepast...
Er is altijd een film op die jij leuk vindt, helaas wordt je blind. Have fun!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gezien de wereldwijde recessie worden alle sportwedstrijden op professioneel niveau afgeschaft. Niemand zal ooit nog medailles winnen en er zal geen enkele wedstrijd meer plaatsvinden. De ex-sporters zijn sindsdien op straat te vinden om muziek te maken, jongleren of schoenen te poetsen.
Ik wil dat er elke keer wanneer ik de televisie aanzet, er een goede film op is die ik leuk vind.
fok! is nu van GS. Maarrrrr.. rutger is niet zo slim met moddereten dus dit hele grieptopic verdwijnt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je krijgt een nietmachine met je naam erop, aan je hoofd geniet.
Ik wens dat Danny Fok! aan GeenStijl verkoopt.
Je speelt de sterren van de hemel! Helaas komen de sterren ook daadwerkelijk naar beneden, wat als gevolg heeft dat je door honderen sterren geraakt gaat worden!! En een snelle maar pijnlijke dood sterft!quote:
FC Twente wint met 6-0 van Arsenal, helaas is er een tweede vuurwerkramp die de spelers van Arsenal allemaal ombrengt en waar de supporters van FC Twente verantwoordelijk voor worden gehouden en FC Twente uit het toenooi wordt gezet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je speelt de sterren van de hemel! Helaas komen de sterren ook daadwerkelijk naar beneden, wat als gevolg heeft dat je door honderen sterren geraakt gaat worden!! En een snelle maar pijnlijke dood sterft!
Ik wens dat Fc Twente morgen met 6-0 van Arsenal wint!!
Je krijgt van mij een appelflap voor een appel en een ei, maar dat ei had je nodig om deeg te maken voor de appelflap en naar die appel kan je dus ook fluiten, waardoor je slechts een grote flap flop overhoudtquote:
Zoals je weet is de maanlanding in scene gezet. Je krijgt dus een tripje naar de studio's waar de maanlanding is opgenomen. Helaas hebben ze om ontdekking te voorkomen alles opgeruimd en eindigt je reis in de woestijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Renderclippur het volgende:
Ik wens een reis naar de maan.
*drukt gloeilamp hard in oog* - kRAkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een enkeltje naar de maan. Zonder ruimtepak.
Ik wens een kapotte gloeilamp
Het laagdrukgebied boven nederland verplaatst zich naar het noorden, om plaats te maken voor een hoogdrukgebied, waardoor het ophoudt met waaien en het lekker warm wordt. Allen nadelig is dat al die kuttoeristen zich nu massaal naar Nederland verplaatsen en dat het laagdrukgebied in het noorden de zeestroming heeft veranderd waardoor we een nieuwe ijstijd krijgenquote:Ik wens dat het ophoudt met waaien.
Je wens gaat in vervulling, jij krijgt je geheel verzorgde reis naar de maan met onderweg een vijf gangen diner, en oneindig veel champagne en ander leuks.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
*drukt gloeilamp hard in oog* - kRAk
Alsje, hijs kapot nu
[..]
Het laagdrukgebied boven nederland verplaatst zich naar het noorden, om plaats te maken voor een hoogdrukgebied, waardoor het ophoudt met waaien en het lekker warm wordt. Allen nadelig is dat al die kuttoeristen zich nu massaal naar Nederland verplaatsen en dat het laagdrukgebied in het noorden de zeestroming heeft veranderd waardoor we een nieuwe ijstijd krijgen
Ik wens een fatsoenlijke reis naar de maan...
Je gaat naar het pretpark! In het buitenseizoen. Alle attracties zijn gesloten en er zijn geen bezoekers. Het is koud en het regent. De werklui zijn wel heel vriendelijk maar onhandig wat blijkt uit het feit dat ze een attractie boven op je laten vallen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je wens gaat in vervulling, jij krijgt je geheel verzorgde reis naar de maan met onderweg een vijf gangen diner, en oneindig veel champagne en ander leuks.
Eenmaal aangekomen blijkt dat de shuttle bestemd was voor één vlucht, aangezien al het geld aan de luxueuze stijl is uitgegeven. Daar sta je dan op een lege, uitgestorven vlakte.. voor de rest van je leven.
Ik wil naar het pretpark.
je hebt er een. maar deze schijnt door een n44b gehacked te zijn en je wordt opgepakt wegens dat gehackte kaart.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:29 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je gaat naar het pretpark! In het buitenseizoen. Alle attracties zijn gesloten en er zijn geen bezoekers. Het is koud en het regent. De werklui zijn wel heel vriendelijk maar onhandig wat blijkt uit het feit dat ze een attractie boven op je laten vallen!
Ik wens een OV kaart die altijd geldig is.
de kinderen verdwijnen uit je straat, alleen komen er een leger bejaarden voor in de plaats. Aangezien ze niets te doen hebben, zitten ze de hele dag op straat te loeren, en zien dat jij een wietplantage op zolder hebt. Ze bellen de politie, jij raakt je huis kwijt en komt in de bak terecht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef gateh het volgende:
[..]
je hebt er een. maar deze schijnt door een n44b gehacked te zijn en je wordt opgepakt wegens dat gehackte kaart.
ik wens dat die kutkinderen niet meer in me straat wonen
Wens vervult, je word je huis uitgeschopt wegens klagen en mag in een doosje slapen s'nachtsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef gateh het volgende:
[..]
je hebt er een. maar deze schijnt door een n44b gehacked te zijn en je wordt opgepakt wegens dat gehackte kaart.
ik wens dat die kutkinderen niet meer in me straat wonen
Je krijgt je rijbewijs zonder te lessen, en je kan rijden als een held. Echter botst een dronken blonde rechtenstudente in haar Audi Q7 tegen je koekblik, waardoor jouw inwendige organen een zware klap krijgen. Je lever gaat aan stukjes, terwijl stukken bot jouw long doorboren. Jij hapt langzaam naar adem, terwijl je bloed hoest en je longen zich met bloed vullen. Terwijl jij hevige pijnen hebt, verdrink je langzaam in je eigen bloed. Langzaam voel je hoe het leven je lichaam verlaat, en je ziet jezelf uit je eigen lichaam treden. Je laat een zwangere vrouw en 2 kinderen achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Vista werkt normaal
Maar Microschoft relased weer een nieuwe sp waardoor het weer verneukt is
Ik wens een rijbewijs zodat ik niet hoef te lessen en gelijk goed kan rijden
Je kunt tien dingen foutloos tegelijk, echter zijn het allemaal dingen waar je toch geen ruk aan hebt en je eindigt zwaar ongelukkig met kartonnen 1000 sterrenwoningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:34 schreef 2cv het volgende:
Je krijgt warme, niet-bedorven patat. Helaas is de mayo wel bedorven.
Ik wens 10 dingen foutloos tegelijkertijd te kunnen doen !
Geregeld, Jammer genoeg zit nu wel heel de islam achter je aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Je kunt tien dingen foutloos tegelijk, echter zijn het allemaal dingen waar je toch geen ruk aan hebt en je eindigt zwaar ongelukkig met kartonnen 1000 sterrenwoning
Ik wens meer humor te hebben
De staatskas bestaat echter grotendeels uit gouden dukaten, die thuis worden bezorgd en veilig in je anus worden gestouwd. Daardoor scheurde je endeldarm uit elkaar, en kreeg je in je hele onderlichaam infecties. Je ging echter niet dood, maar had enorme pijnen. Ondanks dat je nu een lelijke, naar stront riekende, kreupele trol was, ben je op jouw manier heel gelukkig met de situatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Sperrieman het volgende:
Je wensen worden niet verneukt, maar wel verfrumseld..!:P
Ik wens dat ik via m'n bankrekening de staatskas kon leeghalen, en dat dat niet door de politie o.i.d werd verholpen en dat ik niet doodging en dat ik heel gelukkig ben:P
En die krijg je! Maar je wordt er helemaal kapotgescholden zodat je moet huilen en in een foetushouding op de grond gaat liggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:18 schreef kingkongkees het volgende:
je krijgt een miljoen.
Het zijn alleen zimbabwistaanse dollars.
Ik wens: een naamtopique
Je bent zo blij dat je vrij bent van je werk dat je gelijk de kroeg induikt en een halve liter vodka wegdrinkt. Daarna stap je in je auto en rij je over een lief oud vrouwtje heen. Ze overleeft het gelukkig wel. De politie neemt je mee naar het bureau en pas na het weekend word je vrijgelaten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef Koenholio het volgende:
[..]
En die krijg je! Maar je wordt er helemaal kapotgescholden zodat je moet huilen en in een foetushouding op de grond gaat liggen.
Ik wens vrij van mijn werk.
Ik wens dat jij niets gaat wensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je haar groeit aan. Maar dan op je buik.
Hij wenst niks, maar jij kan ook nooit meer wensen.quote:
De verjaardag zelf is super! Allen krijg je een dag later te horen dat ze Aids heeft en nog 2 weken te leven heeft!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wens een leuke verjaardag zondag van me tante
Jouw wens wordt niet verneukt, de wens van de kindjes in Afrika daarentegen wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De verjaardag zelf is super! Allen krijg je een dag later te horen dat ze Aids heeft en nog 2 weken te leven heeft!!
Ik wens dat mijn wens verneukt gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |