wens vervult de bliksem treft 1 persoon r.i.p. iamredleaderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Het is mooi weer geworden. Jammer dat je er niet van kunt genieten, want je ligt anderhalve meter onder de grond.
Ik wens dat het zometeen goed gaat onweren.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Sadiar het volgende:
[..]
wens vervult de bliksem treft 1 persoon r.i.p. iamredleader
ik wens dat ik vanmiddag lekker kan basketballen in de open lucht
edit te laat![]()
allebij de wensen worden vervult. alleen door de bliksem vliegt de deur uit je huis en knalt tegen de kop van Sadiar aan waardoor hij na 2 seconden basketballen neervalt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Big_Boss het volgende:
Het gaat zometeen goed onweren. Helaas niet waar jij wilt dat het gaat onweren.
Ik wens een voordeur.
Je hebt blijkbaar geen wens, jammer deze keer zou hij namelijk precies zo uitkomen zoals je gewenst had!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef Big_Boss het volgende:
Ze is er, helaas eindig jij als een kasplantje en lig je de rest van je leven aan de kunstmatige beademing.
je werkdag is technisch voorbij, alleen moet je overwerken tot diep in de nacht. En dat twee maanden langquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef crazy987 het volgende:
Je krijgt een oneindige hoeveelheid cola, helaas is die bedorven
ik wens dat men werkdag al voorbij was
het is weekend en je valt in slaap, maandagochtend wordt je weer wakker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:36 schreef Swiffer het volgende:
Je krijgt je pony, maar hij staat in Engeland.
ik wens weekend!
Het weekend duurt opeens 3 dagen helaas ben jij 2 dagen doodziek en ben je er de 3e weer voor 50% weer, gelukkigkan je nog voor 50% van je dagje vrij genieten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef iamredleader het volgende:
Je zit in World of Warcraft. Helaas ga je elke keer dood.
Ik wens dat het weekend 3 dagen duurt in plaats van 2 dagen, en dat ik er 100% van kan genieten
dat krijg je, alleen gaat je hele familie opeens fucking dood terwijl jij het relaxt hebt in je leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef hilliebillie het volgende:
je hoeft nooit meer te douchen maar stinkt daarom een uur tegen de wind.. Iedereen blijft uit je buurt en je sterft een eenzame dood..
Ik wens alleen maar voorspoed in de rest van mijn leven (dat nog jaren duurt..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |