Done. Maar ik trek me er geen reet van aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:31 schreef Trashcanman het volgende:
Dat zul je vanacht hebben, alleen lees je morgen op teletekst dat ze AIDS heeft.
Ik wens dat Joe. de OP van de eerste topic van deze reeks eens goed doorleest.
Wens vervult,je woont nu in Alcatrazquote:Op woensdag 3 september 2008 02:36 schreef Trashcanman het volgende:
Dat gaat gebeuren, een pagina geduld nog. En dan weer verder met deel 4
Ik wens dat ik in een groot vrijstaand huis woonde zodat ik de muziek iig op een fatsoelijk volume kan afspelen.
Gebeurt, het as van je grootouders is weggegooid.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef Sadiar het volgende:
[..]
Wens vervult,je woont nu in Alcatraz![]()
Ik wens een schoon asbak
Na jaren van oorlog is het dan zover, er heerscht wereldvrede. In een paralel universum!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gebeurt, het as van je grootouders is weggegooid.
Ik wens dat er wereldvrede heerst
Je krijgt een leuk topic. Vervolgens noemt iemand moslims, leest de AIVD het topic, en moet het leuke topic op slot...quote:Op woensdag 3 september 2008 14:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik wens een leuk topic, mag dat?
-edit- en hier was ie al! Skinny jeans en O benen. -/edit-
Hij valt niet, maar de Postcode Straatprijs valt wel, één straat bij je vandaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:37 schreef iamredleader het volgende:
Danny is gestopt met geld schrapen. Hij heeft de staatsloterij gewonnen, en Fok! verkocht aan Geenstijl.
Ik wens dat de Staatsloterij jackpot deze maand niet valt!
Krijgt ie, alleen zit er niks in.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef Zenon het volgende:
Is goed maar je blijft even lelijk als je altijd al was
Ik wens dat deoxy een nieuw hoofd krijgt.
Je volgende nachtdienst verloopt vlekkeloos, alles is onder controle, geen enkel probleem. Al je diensten daarna, zowel die van de dag als de nachtdienst zijn echter een hel. Je raakt overspannen en je baas besluit je te ontslaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:21 schreef Trashcanman het volgende:
Je bent gelukkig, maar dit gaat wel ten koste van de mensen waar je om geeft en ben je te druk met gelukkig zijn om dat door te hebben.
Ik wens geen problemen tijdens mijn volgende nachtdienst.
Je krijgt meer actie in je leven... alleen jammer dat het via een defibrilator gebeurt!....quote:Op donderdag 4 september 2008 02:44 schreef Trashcanman het volgende:
Done, 10 minuten nadat je als baas van Nederland bent aangesteld zink het land in de zee
Ik wens meer actie in mijn leven.
Je krijgt een foto van iemand diequote:Op donderdag 4 september 2008 02:50 schreef James1988 het volgende:
Je krijgt 5 cent. Daarna pak ik je mengpaneel op, smijt ik het op de grond en ga ik erop stampen.
Ik wens: een foto van iemand dienadoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |