De verjaardag zelf is super! Allen krijg je een dag later te horen dat ze Aids heeft en nog 2 weken te leven heeft!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wens een leuke verjaardag zondag van me tante
Jouw wens wordt niet verneukt, de wens van de kindjes in Afrika daarentegen wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De verjaardag zelf is super! Allen krijg je een dag later te horen dat ze Aids heeft en nog 2 weken te leven heeft!!
Ik wens dat mijn wens verneukt gaat worden
Die staat er maar als je hem eet stik je en dat weet je.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Je wint vanavond bij het pokeren, helaas kunnen je vrienden niet tegen hun verlies, en besluiten je voor de rest van het jaar te negeren!
Ik wens dat er nu een heerlijke tosti voor mijn neus staat!!
Die heeft 'ie nu. En jammer voor jou ontoft dat ding in je gezicht als je de Sint aan het rimmen bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:19 schreef McKillem het volgende:
Ik wens sinterklaas een uitwendige aambei.
Die heb je, maar als je hem wil demonstreren aan je opa en oma onthoofd je jezelf aan een iets te laag hangende tak waardoor je oma een terminale hartaanval krijgt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die heeft 'ie nu. En jammer voor jou ontoft dat ding in je gezicht als je de Sint aan het rimmen bent![]()
Ik wens een snellere fiets
je krijgt fok! alleen je bent niet goed in serverbeheren etc. en fok! is voor 3 jaar down totdat jij genoeg geld heb om de servers te fixenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:53 schreef DABAMaster het volgende:
Je krijgt 25 miljoen
min 10 miljoen kansspelbelasting
min 10 miljoen inkomstenbelasting
min 10 miljoen als je gaat scheiden van je vrouw.
Je staat nu 5 miljoen rood!
Ik wil fok!
Woensdag wordt het een leuke dag, maar de rest van je leven wordt kut.quote:
FAIL. Je woont in een boerengehucht en je kan niet lopen/auto rijden of andere. Alleen FOK!kenquote:
Al twee weken niet gereageerd. Zeer matig voor dit topic. Eens kijken of we 'm weer op gang kunnen brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:32 schreef Sadiar het volgende:
wens vervult,namens alle mannen bedanken we je dat je de vrouw hebt geschapen![]()
ik wens een matig topic
Je blijkt keelontsteking te hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:54 schreef Trashcanman het volgende:
Je zult vanacht veel over haar dromen: in de meeste dromen moet ze niets van je hebben, in de overige vermoord ze je.
Ik wens eindelijk eens van mijn hoestbuien verlost te zijn.
Die pony wil jou ook, gelukkig zijn anusreconstructies tegenwoordig redelijk goed uit te voeren.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:14 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je blijkt keelontsteking te hebben.
Ik wil een pony.
Die krijg je van me, op een bord met jachtsaus.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:14 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je blijkt keelontsteking te hebben.
Ik wil een pony.
Gaat gebeuren, alleen sturen we eerst 100,000 harige homo's er heen.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die krijg je van me, op een bord met jachtsaus.
Ik wens dat Staphorst hermetisch afgesloten wordt van de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |