Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
Ik loop morgen wel ff langs een parkeerplaats in het centrum, ik weet niet zeker of die op zondag gratis is, maar dat zou ook wel mooi zijn. Ik laat het je wel ff weten.
Of weet jij dat mrbox, die parkeerplaats achter de SuperCoop?
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.
Yep.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
Dat is wel het idee: kan hem pas maandag na mijn werk ophalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tietenproblemen? Wat is het probleem?
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
pussytorrents.org.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Het is niet de afstand. Volgens mij komt B. in Almere gewoon makkelijker het bed uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uur
Ach, what's in a name?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
Uitdagingen DM, uitdagingen.
Herkenbare uitdaging!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Grote kans op regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Dit dus:quote:
(En speciaal voor Apeldoorn, klik hier (en kies 'trend'): http://www.weeronline.nl/Nederland/Apeldoorn.htm.quote:Zondag wordt een wisselvallige dag met soms zon, maar ook buiige regen. Er staat een stevige zuidwester en de maxima komen uit tussen 18 graden aan de kust en iets boven de 20 in het binnenland.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef mrbox het volgende:
Kluts weet jij of in die nieuwe woonwijk tegenover de Aldi daar beetje te parkeren is ? Dan kan Q nl gewoon de bus terug naar het station nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |