Maar doet voorkomen als een klein kutkind van 12 door dit soort bagger topics te openen. Fail.quote:
Ts gaat eerder dood als de rest.quote:
wie zegt dat ik de waarheid spreek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar doet voorkomen als een klein kutkind van 12 door dit soort bagger topics te openen. Fail.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef On het volgende:
Alleen als je precies 25 bent heeft niemand wat te klagen over je als ik fok! moet geloven.
Dat is ook wel de beste leeftijd hoor... zucht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef On het volgende:
Alleen als je precies 25 bent heeft niemand wat te klagen over je als ik fok! moet geloven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef MuRKie het volgende:
Kut lemming
Want nu voel ik wel binnen de categorie
Dus vanaf nu wordt het slechter?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wel de beste leeftijd hoor... zucht.
Jij moet toch nog wat oefenen danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
vanaf 25+ kun je leuke lemmings openen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Jij moet toch nog wat oefenen dan
Valt best wel mee hoorquote:
Ik ben inmiddels al 4 jaar 25+ Dat niet anders weten mag nu wel komen dan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt best wel mee hoor![]()
Is int begin ff wennen, maar al snel wil je niet anders meer![]()
Nog ff geduld dan. Vanaf je 30ste begint het leven pas echt!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al 4 jaar 25+ Dat niet anders weten mag nu wel komen dan...
(ik tel de 25 zelf even niet mee dan he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |